AHA nowa marka od Coca-Coli na polskim rynku

Zbilansowana dieta, aktywność fizyczna i mindfulness – młodzi konsumenci coraz częściej decydują się na prowadzenie bardziej uważnego stylu życia.

Czy musi on jednak oznaczać rezygnację z doskonałego smaku? Absolutnie nie! Na rynku pojawił się właśnie zupełnie nowy produkt – AHA, czyli woda z bąbelkami i owocowymi aromatami, łącząca owocowe smaki w zupełnie nieoczekiwany sposób, gwarantując wyjątkowe doznania. AHA jest już dostępna w kolorowych, designerskich puszkach.

AHA to puszki pełne przyjemnych bąbelków i nieoczekiwanych smakowych duetów, gwarantujących orzeźwienie w każdej sytuacji. Jest to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy chcą prowadzić zrównoważony tryb życia, ciesząc się przy tym każdym dniem. Od teraz nie muszą iść na żadne smakowe kompromisy – wystarczy, że sięgną po AHA – produkt zawierający tylko wodę z bąbelkami oraz naturalne aromaty w wyjątkowych kompozycjach smakowych. AHA nie zawiera kalorii, cukru, słodzików ani konserwantów. Obecnie produkt dostępny jest w trzech wariantach: brzoskwiniowo-miodowym, limonkowo-arbuzowym oraz jagody i owoców granatu.

– AHA to dość nowa kategoria napojów na polskim rynku – mówi Helina Reinfelt, Frontline Activation Senior Brand Manager dla Polski i Krajów Bałtyckich. – Do tej pory na sklepowych półkach dostępne były standardowe smaki – AHA to natomiast zupełnie inne doświadczenie. Połączyliśmy nieoczywiste naturalne aromaty, sprawiając, że AHA zaskakuje smakiem. Polska jest pierwszym europejskim rynkiem, na którym wprowadzamy tę markę i mamy nadzieję, że spotka się z uznaniem konsumentów – dodaje Reinfelt.

AHA dostępna jest w sklepach od maja br. Produkt sprzedawany jest w puszkach 330 ml. Opakowania zostały zaprojektowane w taki sposób, aby podkreślić zarówno doskonały smak produktu, jak i zachęcać do cieszenia się chwilą.

Wprowadzeniu na rynek napojów AHA towarzyszyć będzie zaskakująca kampania w internecie i mediach społecznościowych. Zaplanowano również działania w punktach sprzedaży oraz sampling produktów.

Za polską adaptację kampanii odpowiada Schawk, działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja LiquidThread. Media planuje i kupuje dom mediowy MediaCom, natomiast za marketing BTL odpowiedzialna jest agencja Fortis. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.