Batoniki Kit Kat jako znak recyklingu

W ramach programu „ Give the Planet a Break ” firma Kit Kat tymczasowo zastąpiła logo na swoim batonie z mlecznej czekolady objaśnieniem, zachęcającym Australijczyków do prawidłowego recyklingu miękkich tworzyw sztucznych..

 

Badania zlecone przez Kit Kat pokazują, że jedna na cztery osoby nie zdaje sobie sprawy, że może poddawać recyklingowi miękkie tworzywa sztuczne, takie jak opakowania po czekoladzie, a kolejne 17% nie zdaje sobie sprawy, że miękkie tworzywa sztuczne muszą być poddawane recyklingowi oddzielnie.  Nadające się do recyklingu miękkie tworzywa sztuczne, które stanowią 20% objętości domowych koszy na śmieci, ostatecznie trafiają na wysypisko.

 

Grafiki z limitowanej edycji mają symbol recyklingu, inspirowany batonikami Kit Kat. To wyraźne wezwanie do Australijczyków, aby zostawiali opakowania w pojemnikach REDcycle , znajdujących się w większości głównych australijskich supermarketów.

Zrzucanie miękkich tworzyw sztucznych do REDcycle nie tylko pomaga, aby opakowanie nie trafiło na wysypisko, ale także oznacza, że ​​można je poddać recyklingowi i wykorzystać jako cenny surowiec do produkcji przydatnych przedmiotów, takich jak ławki czy ogrodzenia.

 

„Wiemy, że Australijczycy mają wielkie intencje, jeśli chodzi o recykling, ale nasze badania pokazują, że niestety ponad jedna trzecia z nas (37%) albo zapomina zostawić miękkie tworzywa sztuczne w supermarkecie, albo nie chce zawracać sobie głowy zabraniem ich z powrotem do sklepu lub nie ma gdzie je przechowywać w domu. Aby zachęcić wszystkich do prawidłowego recyklingu i wrzucania opakowań Kit Kat i innych miękkich plastików do pojemników z kolekcją REDcycle, zmieniliśmy nasze kultowe opakowanie w przypomnienie, którego Australijczycy nie mogą przegapić!”

– Joyce Tan, dyrektor marketingu cukierni Nestlé

 

źródło:

https://www.foodprocessing.com.au/