Biedronka oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Biało-Czerwonych

Sieć Biedronka jest nie tylko dumnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji narodowej, ale od teraz również oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Lewandowskiego, Glika, Szczęsnego i spółki. Liczymy, że dzięki dostawom najwyższej jakości warzyw i owoców na zgrupowania przedmeczowe kadry prosto od polskich producentów i z centrów dystrybucyjnych sieci, nasza reprezentacja będzie grała jeszcze lepiej.

 

W polskiej diecie sportowej furorę zrobiła niegdyś bułka z bananem. Nasi reprezentanci wybrali jednak bardziej zróżnicowaną dietę. Wśród produktów wyselekcjonowanych przez Świeżoznawców Biedronki i dostarczonych przez Biedronkę na zgrupowanie polskiej kadry przed meczami z Węgrami, Andorą i Anglią w pierwszej trójce najbardziej pożądanych owoców znalazły się: polskie jabłka, awokado hass oraz maliny. Natomiast wśród warzyw dominowały – wszystkie wyłącznie polskie – pomidory malinowe, cebula i różne rodzaje sałat doniczkowych. Łącznie na zamówionej liście znalazło się ponad 50 różnych warzyw i owoców. Ten zdrowy owocowo-warzywny zestaw odebrał kucharz reprezentacji Polski Tomasz Leśniak.

 

Youtube

 

Organizm sportowca potrzebuje odpowiednich materiałów budulcowych i regeneracyjnych. Aktywność fizyczna zwiększa zapotrzebowanie na kalorie i niektóre składniki odżywcze, dlatego właściwie skomponowana dieta ma kluczowe znaczenie. Najwyższej jakości owoce i warzywa są podstawą zdrowej i zbilansowanej diety, ponieważ nie tylko dostarczają niezbędnych składników odżywczych, ale również mają wpływ na: przyspieszenie procesu regeneracji, wspierają układ odpornościowy, a co najważniejsze mają wpływ na zachowanie zdrowia.

Tomasz Leśniak, kucharz Reprezentacji Polski

Aneks do umowy sponsorskiej między Biedronką a PZPN podpisano w jednym z najnowocześniejszych sklepów sieci w towarzystwie Świeżoznawców – ekspertów Biedronki od warzyw i owoców.

 

Świeżoznawcy Biedronki są ekspertami w dziedzinie świeżych warzyw i owoców. Dlatego razem z naszymi polskimi dostawcami dzielimy się z reprezentacją Polski w piłce nożnej tym, co mamy najlepsze. Jestem dumny, że Biedronka jest od teraz również oficjalnym dostawcą warzyw i owoców dla naszej kadry, co podkreśla naszą jedenastoletnią, owocną współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, a także nasze zaangażowanie w wiele wydarzeń, mających na celu popularyzację sportu i programów wsparcia społecznego, takich jak np. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. To jasne, że ostateczny sukces zależy od zgranej drużyny, a przecież my wszyscy jesteśmy drużyną narodową.

Maciej Łukowski, dyrektor Działu Zakupów i członek zarządu sieci Biedronka

 

Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od ponad dekady, na dobre i na złe, licząc teraz na kolejne pasmo sukcesów Biało-Czerwonych pod wodzą nowego selekcjonera. Nie tylko kadra, ale każdy z nas może ułożyć doskonale zbilansowaną dietę bez względu na to, czy jest sportowcem-amatorem, czy sportowcem kanapowym.

 

Biedronka jest sponsorem reprezentacji Polski od 11 lat i bardzo się cieszymy, że łączy nas nie tylko piłka, ale również wspólne cele – aby społeczeństwo było zdrowsze i bardziej aktywne. Nie jest tajemnicą, że prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważnym elementem rozwoju każdego sportowca oraz czynnikiem wpływającym na uzyskanie satysfakcjonujących osiągnięć sportowych. Szczególnie ważne w diecie tych najmłodszych piłkarzy jest to, aby jadać codziennie warzywa i owoce. Cieszymy się, ze nasz wieloletni partner – sieć sklepów Biedronka, jako firma odpowiedzialna społecznie, tak mocno działa w tym segmencie i codziennie do ponad 3 tysięcy sklepów dostarcza świeże warzywa i owoce, które są niejako paliwem dla ludzi aktywnych sportowo.

Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej

 

Biedronka pozytywnie wpływa na zdrowie klientów przez propagowanie właściwych zwyczajów żywieniowych. Dlatego stawia na zróżnicowaną dietę budowaną w zgodzie z aktualną piramidą żywieniową. Współpraca z polską kadrą jest kolejnym krokiem, chociażby po zachęcaniu do zakupów owoców i warzyw w akcjach lojalnościowych sieci, takich jak Gang Fajniaków, w konsekwentnym promowaniu prawidłowej diety w oparciu o warzywa i owoce