Baner reklamowy

Biedronka partnerem dla małych producentów

Sprawdzony partner na trudne czasy to wartość bezcenna. Biedronka w trudnych czasach wyciąga pomocną dłoń do małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów. To kolejna z szeregu inicjatyw, które w ostatnim czasie przedstawiła Biedronka, mających na celu wsparcie różnych grup społecznych, w szczególności seniorów, a także gwarantujących jeszcze większe oszczędności klientom w czasie zakupów.

 

Sieć Biedronka zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową. Teraz jest najlepszy moment na nawiązanie współpracy, która jednocześnie pomoże producentom przejść przez zawirowania gospodarcze. Sieć elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego.

 

Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało teraz maksymalnie uproszczone. Żeby to zrobić nie trzeba już szukać konkretnych kupców, wystarczy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu 2 tygodni.

 

„W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie – szczególnie w trudnych momentach – może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki. W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę”Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

 

Korzyści z tej akcji odczują również klienci sklepów Biedronka. Dzięki niej zwiększy się bowiem różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach ich ulubionych sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki.

 

Akcja wpisuje się konsekwentnie w strategię sieci, ponieważ Biedronka od 25 lat opiera działalność na współpracy z polskimi firmami. W 2019 sieć Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców i pochodziło od nich aż 93% produktów sprzedawanych w sklepach sieci. Teraz do ich grona dołączają kolejni. O tym, jakie są ich pierwsze przemyślenia opowiada przedstawiciel OSM Siedlce, której produkty już trafiły do sklepów Biedronki:

 

„Do tej pory OSM Siedlce przede wszystkim skupiało się na współpracy z branżą HORECA, która w obecnie w zasadzie przestała funkcjonować, przez co nie składa zamówień. Gdyby przedstawiciele  Biedronki nie skontaktowali się z nami, nie wiem, czy udałoby się utrzymać nam miejsca pracy. W ciągu kilku dni uzgodniliśmy warunki współpracy, a dzięki temu również my utrzymaliśmy naszych dostawców, wśród których są nie tylko rolnicy, ale także producenci opakowań, czy firmy transportowe. Co więcej, zaprezentowaliśmy klientom Biedronki zupełnie nowy produkt, jakim jest Serek Śmietankowy Krimi„- Waldemar Szajko, wiceprezes OSM Siedlce

 

Kolejną firmą, która nawiązała współpracę jest Zakład Cukierniczy Urszula Kinowska. Andruty Kaliskie, to jej produkt, który również podbija kulinarne gusta klientów Biedronki:

 

„Jesteśmy małą rodzinną firmą, działającą od 60 lat z pokolenia na pokolenie. Nawiązanie współpracy z Biedronką teraz pomogło nam po prostu przetrwać. Bez niej z wieloma naszymi  pracownikami musielibyśmy odbyć bardzo trudne rozmowy o przyszłości, bo produkcja byłaby nieopłacalna. Do tego nasz certyfikowany produkt regionalny – Andruty Kaliskie trafi do klientów Biedronki”Urszula Kinowska, właścicielka Zakładu Cukierniczego