Po dwóch dekadach słowacki rynek detaliczny wita nowego silnego gracza. Biedronka – część kontrolowanej przez rodzinę i notowanej na giełdzie spółki Jerónimo Martins – wchodzi na Słowację ze swoimi pierwszymi sklepami. Biedronka otwiera swój pierwszy sklep 5.03.2025, o godzinie 14:00 w Miłosławiu (adres: 3265 Dunajská Lužná), niedaleko Bratysławy, ze specjalnymi atrakcjami i promocjami przygotowanymi dla pierwszych klientów. Główną atrakcją tego i innych sklepów Biedronka, które zostaną wkrótce otwarte, będzie połączenie niskich cen z najlepszą jakością na rynku.
To szczęśliwy dzień dla Grupy Jeronimo Martins, ponieważ przybywamy do nowego dla nas kraju, z naszą marką Biedronka, w roku jej 30-lecia. Wierzymy, że możemy dokonać pozytywnej zmiany na Słowacji i będziemy zaangażowani w ścisłą współpracę ze słowackimi dostawcami, aby zbudować najlepszą możliwą ofertę w najniższych cenach dla słowackich konsumentów i rodzin.
Pedro Soares Dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins
Jakość liczy się tak samo jak cena
Naszym priorytetem jest oferowanie słowackim klientom świeżej żywności o wysokiej jakości i w najniższych cenach. Od samego początku koncentrujemy się również na współpracy ze słowackimi dostawcami, z którymi opracowaliśmy kilka marek własnych, podkreślających jakość, świeżość i zrównoważony rozwój. Te wartości – wraz z uczciwością i przejrzystością w naszej działalności – są kluczowymi czynnikami długoterminowego wzrostu Biedronki na Słowacji.
Maciej Łukowski, CEO Biedronki Słowacja
Dla mnie osobiście to szansa rozwoju i zdobywania unikatowych umiejętności. Cieszę się, że mogłem zbudować od podstaw zespół działu zakupów, który składa się ze słowackich ekspertek i ekspertów. Są bardzo zmotywowani, by razem ze słowackimi dostawcami budować ofertę Biedronki dopasowaną do potrzeb klientów. Zachowujemy to co najlepsze w Biedronce, dostosowując ofertę do lokalnych gustów i potrzeb.
Mikołaj Gala, Dyrektor Działu Zakupów w Biedronka Słowacja