Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży w dwóch hipermarketach w Polsce – w Katowicach i Bydgoszczy, pierwsze pieczywo własnej produkcji z certyfikacją bio. Jest to element strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa między innymi na rzecz upowszechnienia produktów bio.
Ambicją Carrefour Polska jest zajęcie pozycji lidera transformacji żywieniowej w kraju poprzez zapewnienie swoim klientom dostępu do produktów lokalnych i regionalnych, a także żywności bio. W tym celu firma angażuje się między innymi w bezpośrednie wsparcie rolników, a także stawia na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i najwyższą jakość sprzedawanych produktów.
Realizując część strategii transformacji, dostosowano produkcje własną pieczywa do wymogów prawa rolnictwa ekologicznego, dzięki temu było możliwe uzyskanie certyfikatu bio. Certyfikatem ekologicznym są objęte 2 hipermarkety: w Katowicach na ul. Roździeńskiego oraz Bydgoszczy w Galerii Pomorskiej. Aktualnie w sprzedaży znajduje się BIO Chleb pszenny w cenie 14.99 PLN/kg, BIO Chleb żytni w cenie 9,99 PLN/kg oraz odpiekana BIO Bagietka pszenna w cenie 3,59 PLN/kg.
Jesteśmy zadowoleni ze spełnienia restrykcyjnych norm wymaganych do otrzymania certyfikacji BIO – dzięki temu nasi klienci mają pewność, że chleb Carrefour jest produktem w pełni ekologicznym. W przyszłości planujemy rozszerzenie produkcji pieczywa BIO o kolejne sklepy w Polsce – powiedziała Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i rozwoju trwałego w Carrefour Polska.
Dzięki certyfikacji ekologicznej obejmującej produkcję pieczywa pszennego i żytniego w sklepach Carrefour, klienci otrzymują produkt w 100% ekologiczny, zgodny z wszystkimi wymaganiami prawa rolnictwa ekologicznego. Bio pieczywo produkowane w Carrefour powstaje z certyfikowanych ekologicznych składników, jednocześnie łącząc niepowtarzalny smak z atrakcyjną ceną. W ten sposób Carrefour dąży do upowszechnienia pieczywa bio na polskich stołach.
źródło: informacja prasowa Carrefour