Tegoroczne święta Bożego Narodzenia będą wyjątkowe dla pracowników handlu z wielu powodów. Zwiększony ruch w sklepach i pandemia to tylko niektóre z tych, dla których sieć handlowa Netto przeznaczy 1,6 mln zł na bonusy świąteczne. Doładowania kart przedpłaconych nastąpią jeszcze w listopadzie.
Szacunek dla pracowników, bezpieczne warunki pracy i dobra atmosfera to jedne z głównych filarów strategii Netto. Sieć stawia na silną kulturę organizacyjną, inwestując nie tylko w placówki, ale przede wszystkim w ludzi. W tym celu zapewnia podstawowe benefity pozapłacowe oraz przeznacza pieniądze na dodatkowe bonusy, m.in. z okazji Świąt.
– Netto dynamicznie się zmienia, ale troska i szacunek, jaki na każdym kroku okazujemy naszym pracownikom, są niezmienne – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Wiemy, jak wiele zaangażowania wkładają w swoje codzienne obowiązki. Grudzień to wyjątkowy miesiąc w handlu. W dodatku tegoroczne Święta odbędą się w czasie pandemii koronawirusa, co ma ogromny wpływ na naszą branżę. Dlatego podjęliśmy decyzję o przeznaczeniu 1,6 mln złotych na świąteczne bonusy dla naszych pracowników. Mam gorącą nadzieję, że dzięki nim tegoroczne Boże Narodzenie będzie bardziej radosne – dodaje Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
Świadczenia świąteczne trafią do pracowników jeszcze w listopadzie. Najmniej zarabiający pracownicy mogą liczyć na premie w wysokości 500 zł.
Bożonarodzeniowe bonusy to kolejne działanie, jakie Netto kieruje w ostatnim czasie do swojej załogi. Chcąc okazać najwyższy szacunek oraz podziękować swoim pracownikom za codzienny trud i zaangażowanie w niełatwym czasie pandemii, sieć handlowa Netto zdecydowała o przyznaniu im dodatkowych świadczeń w marcu oraz w październiku. Dodatek przewidziany był dla osób, które świadczyły pracę w danym okresie, wykonując swoje obowiązki w warunkach stresu i napięcia, związanego z możliwym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2.