Browar Maryensztadt: zanotowaliśmy 25% wzrost sprzedaży

Kamila Asztemborska, Krajowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Browar Maryensztadt:

W mijającym już 2022 roku w głównej mierze skupiliśmy swoje siły na nowej inwestycji realizowanej pod hasłem Eko Browar. Projekt zakłada adaptację  kompleksu budynków zlokalizowanych w Sycynie, w gminie Zwoleń, nieopodal zakładu w którym obecnie produkujemy nasze piwa. Dzięki wsparciu Funduszy Norweskich stworzymy pierwszy w Polsce browar ekologiczny. W ramach projektu zostanie wdrożony szereg innowacji procesowych, które umożliwią produkcję przyjazną środowisku, minimalizując jej negatywny wpływ na klimat. Odzysk ciepłej wody z wybicia brzeczki, instalacja fotowoltaiki czy zastosowanie opakowań nadających się w pełni do recyklingu to tylko klika przykładów innowacji, jakie wprowadzimy w nowym zakładzie. Nie bez znaczenia pozostaje wpływ ekologizacji produkcji na zmniejszenie jej kosztów, co finalnie będzie miało realne przełożenie na ceny naszych produktów. 

 

W 2023 roku planujemy również rozszerzyć naszą ofertę o rzemieślnicze napoje bezalkoholowe produkowane pod marką Easier. Możemy też zdradzić, że w ramach nowej inwestycji uruchomimy własną destylarnię, pod marką Sycyna Distillery, ale na pierwsze rezultaty trzeba będzie cierpliwie poczekać. 

 

Rok 2022 był dla browaru dobrym rokiem, w którym, pomimo trudnych i niestabilnych warunków na rynku, zanotowaliśmy 25% wzrost sprzedaży naszych produktów.