„Chmielowe Mistrzostwa” powracają – marka Žatecký z nowymi spotami reklamowymi

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w dwóch spotach zawodnicy Žateckej drużyny biorą udział w kategorii „Lekkość ciemnego piwa” oraz „Balans smaku”. W spocie nie zabrakło humoru i zdrowej rywalizacji, która charakteryzuje spoty marki.

W nowych reklamach marki powracamy do trwających na polach chmielu, w miasteczku Žatec, „Chmielowych Mistrzostw Świata”. Drużyna Žateckiego Chmielu bierze udział w kolejnych konkurencjach. W pierwszej reklamie głównym bohaterem jest duet Žatecky Černý, walczący o puchar chmielowych mistrzostw świata w kategorii „lekkość ciemnego piwa” na wrotkach. Drużyna zdobywa puchar „wybijając się lekkością” co podkreśla, że piwo Žatecky Černý 3,8% ma lekki, delikatny smak wynikający z kompozycji czterech słodów i niskiej zawartości alkoholu. W drugiej odsłonie drużyna Žateckiego Světlego Ležáka wspina się, łapie równowagę i wygrywa puchar za najlepszy „balans smaku” ponieważ jako piwo wyróżnia się właśnie tą cechą – idealnie zrównoważonym smakiem.

 

– Aby utrzymać naszą wyjątkową konwencję, kolejna odsłona Chmielowych Mistrzostw Świata nie mogłaby odbyć się nigdzie indziej jak tylko w miasteczku Žatec. Ponownie pokazujemy  najważniejsze elementy naszej marki tj. żatecki chmiel, lokalność, humor, czeskie pochodzenie i wspólnotę. Chmielowe Mistrzostwa Świata mają dawać wiele radości ze śledzenia poczynań naszej drużyny walczącej o puchary w  duchu fair play

mówi Aleksandra Borek odpowiedzialna za markę Žatecky.

 

Nowe 30-sekundowe spoty nagrywane są w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent. Reklama jest prezentowana w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej. Za kreację odpowiada agencja Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative.