16 listopada Oranżada Hellena startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi, promującymi swój kultowy produkt jako autentycznie najlepszy polski napój na Święta. Za pomocą zakrojonej na szeroką skalę kampanii zabiera konsumentów na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę.
O marce będzie głośno w telewizji. Na małym ekranie będzie można obejrzeć spot, w którym oranżadowy Mikołaj wygrywa zabawną rywalizację z Kubą Wojewódzkim. Jego emisję zaplanowano w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych), serwisach VOD oraz w Internecie, w tym na Facebooku, Instagramie i YouTubie.
Oranżada Hellena postawiła także na mocną ofensywę w punktach sprzedaży. W placówkach pojawią się – spójne wizerunkowo z reklamą – efektowne, przykuwające uwagę ekspozycje produktów. A wśród nich m.in. imponujących rozmiarów pociąg z lokomotywą wypełniony po brzegi butelkami Oranżady Hellena w rodzinnym formacie 1,25 l. W wersji standard będzie dostępny w mniejszych placówkach, z kolei wersja premium pojawi się w dużych halach handlowych. Na potrzeby sklepów przygotowano też materiały POSM: świąteczne plakaty, foldery i wobblery oraz tzw. potykacze z postacią oranżadowego Mikołaja.
W okresie bożonarodzeniowym rodzinna wersja Oranżady Hellena będzie oferowana w świątecznym wydaniu z dedykowaną szatą graficzną. Butelki 1,25 l zyskają etykietę z okolicznościowym motywem. Ponadto w sprzedaży będą dostępne kolorowe, mocno brandingowe zgrzewki kultowego napoju, które wyposażono w funkcjonalną rączkę, umożliwiającą wygodniejsze zakupy.
Tegoroczna kampania potrwa do 27 grudnia.