Cydry w lżejszej butelce

Najpopularniejszy polski cydr – Cydr Lubelski – rozpoczyna sezon w premierowej butelce o pojemności 400 ml zaprojektowanej specjalnie dla AMBRA S.A. Nowy format promować będzie hasło „Więcej cydru dla Ciebie!”.

Co ciekawe, waga nowych – białych i zielonych – butelek szklanych o pojemności 400 ml została zredukowana o 10%, przy zachowaniu wysokich wymagań wytrzymałościowych. Mniejsze zużycie surowców naturalnych przekłada się na wymierne korzyści dla środowiska naturalnego. Dodatkowo opakowania posiadają wyjątkowy grawer. Litery składające się na napis „Cydr Lubelski” są bardzo duże, co jest rozwiązaniem dotąd niespotykanym. To innowacyjne opakowanie premium podkreśla zmiany zachodzące w całej kategorii cydrów.

Cydr obronił się jako kategoria produktów premium. W tym trendzie Cydr Lubelski jako lider rynku umocnił swoją pozycję, dzięki m.in. kampanii Cydru Lubelskiego Niefiltrowanego pod hasłem #NIEFILTRUJEMY – mówi Robert Walewski, Brand Manager AMBRA S.A. – Dziś po cydr sięgają najczęściej mieszkańcy dużych miast z wykształceniem wyższym, o dochodach powyżej średniej, w wieku powyżej 30 lat, którzy poszukują produktów o najwyższej jakości, regionalnych, naturalnych. Jednocześnie są też konsumentami wina. Przy wyborze kierują się nie najniższą ceną a najwyższą jakością, a co za tym idzie naturalnością i autentycznym pochodzeniem produktu. To konsumenci, którzy tworzą trend premiumizacji na rynku artykułów spożywczych.