Dr Witt

Dr Witt – zmiany w ofercie, wizerunku i filozofii marki

Mając na uwadze fakt, jak ważne są w naszym życiu sport, aktywność fizyczna i troska o własny organizm, DrWitt wprowadza zmiany! Zmiany w ofercie, wizerunku i filozofii marki idą w parze z nową komunikacją. DrWitt, niczym motywujący coach zachęca do tego, by być aktywnym i stawać się najlepszą wersją siebie.

Potrzebę ruchu podkreślają wszyscy wkoło – eksperci oraz ci, którzy wiedzą to już z własnego doświadczenia. Coraz większa aktywność społeczeństwa, a co za tym idzie – rosnące zapotrzebowanie na napoje funkcjonalne, sprawiły, że DrWitt postanowił wejść w nową kategorię. Ten ruch wymagał dużych zmian w wizerunku i filozofii marki.

 

Nowy DrWitt holistycznie podchodzi do tematu zdrowia, a zasięg komunikacyjny wykorzystuje do promocji sportu. Marka staje się trenerem – couchem, który aktywnie wspiera konsumentów w byciu najlepszą wersją siebie. Zmiana widoczna jest w nowym logotypie: nowoczesne, geometryczne logo zachowuje czarno-białą kolorystykę, a zarazem ma funkcjonalny i sportowy charakter.

 

Zmienił się też wygląd opakowań. Soki i napoje z witaminami dostępne w 6 smakach powiązanych z konkretnymi funkcjami (Odporność, Uroda, Metabolizm, Witalność i Antyoksydacja) otrzymały nowoczesne etykiety z wyraźną informacją o składnikach aktywnych. Zmiany w obrębie identyfikacji wizualnej marki to sygnał, że stawia na ciągły rozwój.

 

Kolejnym na to dowodem jest dostępna od początku marca nowość: nowa liniaDrWitt Vitamin Water. Wody witaminowe DrWitt mają pod zakrętką unikatową membranę, która zapobiega utlenianiu się witamin – dzięki temu zapewniają świeżą dawkę witamin i minerałów dokładnie w momencie konsumpcji. Dostępne są w pojemności 550 ml w trzech wariantach: Magnez, Selen i Cynk (Zero) i wzbogacone witaminami B6 i B12, niacyną, kwasem foliowym i pantotenowym oraz biotyną. To produkty bez konserwantów i sztucznych barwników. Witaminy i minerały użyte w DrWitt, oznaczone są znakiem Q-Blends i pochodzą od renomowanego europejskiego dostawcy DSM (organizacja o międzynarodowej działalności w zakresie ochrony zdrowia, żywienia i materiałów).

 

Zmianie towarzyszy również szeroka kampania reklamowa w Internecie i mediach społecznościowych. Dynamiczne spoty pokazują ludzi uprawiających najpopularniejsze w Polsce amatorskie dyscypliny sportów. Każdemu towarzyszy hasło marki: DrWitt, Bądź najlepszą wersja siebie!