Glenfiddich wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję 21-letniej whisky

Glenfiddich wraz z nadejściem najważniejszego święta w kulturze chińskiej – Chińskiego Nowego Roku – prezentuje swój 21-letni single malt w nowej, wyjątkowej odsłonie. Limitowana edycja Glenfiddich 21YO, inspirowana azjatycką celebracją Chinese New Year, została zaprojektowana przez utalentowanego chińskiego artystę Rlona Wanga i jest już dostępna w sprzedaży na terenie całego kraju.

 

Przypadający 12 lutego Chiński Nowy Rok, to czas powrotów do domu. Co roku miliony ludzi na świecie wracają z tej okazji do swojej rodziny, aby zgodnie z tradycją spotkać się z bliskimi, wspólnie zasiąść przy stole i świętować kolejny rozdział w ich życiu. Wyczekiwane azjatyckie wydarzenie stanowi bowiem dla wielu osób początek czegoś nowego i głęboko wiąże się z nadzieją na lepsze jutro. Marka Glenfiddich, zainspirowana Chińskim Nowym Rokiem i towarzyszącym mu niepowtarzalnym uczuciem, wprowadza do sprzedaży wyjątkową edycję swojej 21-letniej whisky typu single malt, którą warto wzbogacić własną kolekcję alkoholi lub podarować jako prezent przyjaciołom lub bliskim.

 

Limitowane opakowanie butelki najczęściej nagradzanej szkockiej whisky single malt na świecie, zostało już po raz drugi zaprojektowane przez Rlona Wanga i przedstawia historię wielkiego powrotu do domu. Ilustracja jest kontynuacją edycji z 2020 roku, w której artysta po raz pierwszy przedstawił na nowo ikonę królewskiego jelenia. Tegoroczna grafika opakowania została zainspirowana wieloma znaczącymi spotkaniami, które mają miejsce w okresie Chińskiego Nowego Roku. Centralnym punktem ilustracji jest majestatyczny jeleń, symbolizujący bogactwo, dobrobyt oraz długie życie. Otaczają go grupy turystów, zdeterminowanych, by dostać się do domu drogą lądową, kolejową, powietrzną i morską. Obraz pełen żywych kolorów i przemyślanych szczegółów, nawiązujących do chińskiej kultury i sztuki, skrywa w sobie elementy symboliczne, takie jak tańczące lwy, jak również humorystyczne akcenty w postaci ptaków frunących z butelkami whisky lub beczek wypełnionych single malt, transportowanych przez balony powietrzne.

 

21-letnia Glenfiddich to wyjątkowa whisky słodowa, finiszowana w beczkach z dębu amerykańskiego, w których wcześniej przechowywany był rum z Karaibów. Dzięki temu whisky uzyskuje bogate, pociągające akcenty karmelowej słodyczy. Jej bukiet w wyszukany sposób łączy akcenty fig, palonego cukru oraz dojrzałych bananów. Podniebienie rozkoszuje także kompozycja waniliowego toffi z charakterystycznym, owocowym akcentem Glenfiddich. Całość uzupełniona jest o posmak ciastek maślanych, creme brulee z delikatnym, ciepłym, lekko pieprznym finiszem.

 

Glenfiddich 21 w opakowaniu inspirowanym Chińskim Nowym Rokiem to wersja limitowana, dostępna na całym świecie. Cena rekomendowana wynosi 899 zł. Wyjątkową edycję whisky Chinese New Year 21 Year Old Single Malt można kupić wyłącznie w najlepszych, wyselekcjonowanych punktach sprzedaży.

 

Więcej informacji o Glenfiddich można znaleźć na stronie: http://glenfiddich.com

Link do kampanii: https://youtu.be/KP7lYRv-ukA