HARIBO powraca z nową wersją reklamy opartej na dziecięcych głosach!

HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej, będącą kontynuacją innowacyjnej reklamy marki, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł ten, wprowadzony w 2019 roku, został znakomicie przyjęty przez rynek i przyczynił się do znacznego wzrostu świadomości marki. W nowym spocie HARIBO zachęca, by posłuchać swojego wewnętrznego, dziecięcego głosu!

Przeowockowa reklama

W najnowszym spocie reklamowym HARIBO dziecięcymi głosami wyrażone są wewnętrzne myśli i pragnienia dorosłych, którzy sięgając po Złote Misie HARIBO, celebrują swoje wewnętrzne dziecko. Nowa reklama, podobnie jak poprzednia, wyróżnia się w bloku reklamowym, zapadając w pamięć i pozostawiając odbiorców w objęciach beztroskiej radości i dziecięcej wyobraźni. Spot idealnie odzwierciedla obietnicę marki, bezpośrednio nawiązując do jej motta: „Haribo smak radości dla dzieci i dorosłych”.

Marka, którą kochają konsumenci

HARIBO to synonim żelek1 i lider rynku2. Marka uważnie śledzi trendy, poznaje potrzeby i motywacje konsumentów. Oferta HARIBO jest idealnie dopasowana oczekiwań odbiorców, a komunikacja jest atrakcyjna i angażująca. Dzięki temu marka cieszy się dużym zaufaniem i lojalnością klientów, a jej rozpoznawalność sięga prawie 100%! Konsumenci uwielbiają HARIBO, na co wskazują przeprowadzone przez markę badania – blisko połowa ankietowanych w Polsce zadeklarowała, że powstrzymałaby się od zakupu żelek marek konkurencyjnych w przypadku braku HARIBO w sklepie!

Kampania 360 stopni

Nowa reklama HARIBO będzie emitowana przez cały rok w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona osób z grupy docelowej HARIBO. Marka planuje także specjalne materiały wideo, które pojawią się na między innymi na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami PR, aktywacjami w social mediach, działaniami reklamowymi w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz w kinach.

 

Pomysł kreatywny i produkcja: Agencja Quiet storm.

Adaptacja na rynek polski: agencja PAKT we współpracy ze studiem produkcyjnym Flota Filmowa.
Za komunikację PR oraz influencer marketing odpowiada agencja Yellowcups.

Zakup mediów realizuje dom mediowy Mindshare.