Harnaś wpiera strażaków ochotników

Marka Harnaś została oficjalnym sponsorem Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej (ZOSP RP). W ramach partnerstwa przewidziane jest m.in. wsparcie działań statutowych ZOSP RP oraz jednostek OSP poprzez zakup dodatkowego wyposażenia a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku strażaków ochotników. Należąca do Carlsberg Polska marka Harnaś przekaże na ten cel łącznie 1 100 000 zł.

Celem partnerstwa ZOSP RP z marką Harnaś jest stworzenie Ochotniczym Strażom Pożarnym możliwości doposażenia w sprzęt ratowniczy, a także działanie na rzecz szerzenia pozytywnego wizerunku strażaka ochotnika. Marka Harnaś w ramach współpracy przekaże 1 100 000 złotych, które zostaną przeznaczone m.in. na cele statutowe ZOSP RP, doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych zgodnie z potrzebami rozpoznanymi przez Związek i OSP. Ponadto, dodatkowe środki na potrzeby OSP będą dostępne dla nich
w ramach konkursu na stronie www.

 

– Decyzję o współpracy z ZOSP RP podjęliśmy z pełnym przekonaniem i chęcią okazania wdzięczności strażakom. Możliwość wsparcia Ochotniczych Straży Pożarnych jest dla marki Harnaś naturalnym krokiem. Bezinteresownie poświęcając swój czas i narażając własne bezpieczeństwo dla dobra innych, strażacy ochotnicy dają nam bezcenne poczucie, że w stanach zagrożenia możemy liczyć na szybką i skuteczną pomoc. Są bohaterami, którzy ratują nas z różnych opresji dzięki odwadze, sprawności i refleksowi. Są niezawodni, bez wahania ruszają do akcji. Marka Harnaś docenia i szanuje bohaterskich strażaków, a także podziela wartości stojące za taką postawą. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem strażaków ochotników

mówi menedżer marki Harnaś Agnieszka Podgórska.

 

Współpraca z partnerem, któremu bliska jest idea niesienia pomocy i który rozumie trudy oraz wyzwania związane z pracą strażaków ochotników, daje Związkowi OSP RP możliwość dodatkowego wsparcia jednostek OSP. Harnaś, jako postać, cechuje się fantazją i odwagą, ale też troską o innych. Można z nim zdziałać wiele dobra. Na to w tym partnerstwie liczymy

– mówi Nina Mirgos-Kilanowska, Rzecznik Prasowy ZOSP RP.

 

Postać strażaka znajdzie się w centrum działań komunikacyjnych marki Harnaś. Już w lipcu br. w sklepach pojawią się produkty w nowych opakowaniach, a wybrane punkty sprzedaży posiadające w swojej ofercie piwo Harnaś będą mogły wziąć udział w loterii. Przystępując do niej, sklep wskazywać będzie jednostkę OSP, którą chciałby wesprzeć. W przypadku wygranej sklepu, wskazana jednostka otrzyma doposażenie zgodnie z jej najpilniejszymi potrzebami.

 

– Zależy nam na tym, by jako marka Harnaś zaoferować ochotniczym strażom pożarnym taką pomoc, jakiej rzeczywiście najbardziej strażacy potrzebują

dodaje Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś.

 

Marka Harnaś jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat i należy do pierwszej dziesiątki największych marek piwnych w Polsce zarówno pod względem wolumenu jak i wartości. Jej bohater – Harnaś, jest postacią odważną, honorową i gotową do niesienia pomocy.

 

Na nowym opakowaniu piwa Harnaś bohater marki ustąpił miejsca postaci strażaka w pełnym ekwipunku. Biały hełm sygnalizuje, że jest to strażak ochotnik. Kolorystyka i estetyka samych opakowań pozostają w dotychczasowej stylistyce marki.

 

Od pierwszego lipca br. zmieniony został także wygląd i zawartość strony www.piwoharnas.pl, na której znaleźć można ciekawostki dotyczące strażaków ochotników oraz więcej szczegółów dotyczących wsparcia przez Harnasia jednostek OSP.