Herbapol jest Partnerem Komercyjnym filmu „Uwierz w Mikołaja”, który 10 listopada wchodzi na ekrany kin w całej Polsce. To pełna ciepłego humoru świąteczna komedia, z gwiazdorską obsadą. W produkcji pojawiają się również flagowe produkty marki Herbapol, które dla szerokiej grupy konsumentów są nieodłącznym elementem jesienno-zimowego sezonu.
„Uwierz w Mikołaja” to ekranizacja książkowego bestsellera Magdaleny Witkiewicz, na podstawie scenariusza Ilony Łepkowskiej, w reżyserii Anny Wieczur. W produkcji pojawia się cała plejada popularnych i lubianych aktorów zarówno młodego, jak i starszego pokolenia. To między innymi: Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Aleksandra Grabowska, Grzegorz Daukszewicz, Dorota Kolak, Cezary Żak, Mateusz Janicki czy Teresa Lipowska. W tym filmie świąteczne niespodzianki przeplatają się z pozytywnymi emocjami, ciepłymi uczuciami i humorem.
Partnerem Komercyjnym filmu jest Herbapol, który lokuje w nim także swoje produkty.
– Marka Herbapol od lat towarzyszy polskim rodzinom w zimowym czasie. Nasze pełne smaku i aromatu owocowe i ziołowe herbatki to doskonały sposób, by cieszyć się wspólnymi chwilami i poczuć wyjątkową atmosferę świątecznych dni. A teraz, jako Partner Komercyjny filmu „Uwierz w Mikołaja”, możemy w dodatkowy sposób uprzyjemnić konsumentom oczekiwanie na święta. Zapraszamy zatem do kin i zachęcamy, by już teraz, wspólnie z Herbapolem, zasmakować w świątecznym klimacie!
– mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager.
Film „Uwierz w Mikołaja” można oglądać od 10 listopada w kinach w całym kraju, a w przyszłości we wszystkich kanałach streamingowych.