Hochland Sielski? Ser na medal!

Ogólnopolskie badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”, realizowane przez instytut GfK Polonia, wyłania najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które trafiły do sprzedaży w ciągu minionego roku. W tej edycji wśród najbardziej udanych premier rynkowych nie zabrakło nowości od marki Hochland – nagrodę w kategorii „Sery i serki kanapkowe” zdobył Hochland Sielski.

 Hochland Polska w ogólnopolskim badaniu konsumenckim „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” bierze udział od wielu lat. W bieżącej edycji plebiscytu doceniona została nowość marki, czyli ser Hochland Sielski, który powstaje w jednym z najczystszych rejonów Polski zwanym Zielonymi Płucami Polski. Hochland Sielski wyróżniają nie tylko pochodzenie i wyśmienite walory smakowe, lecz także jedyne na rynku zamknięcie na funkcjonalny rzep, dzięki któremu pyszny ser na dłużej zachowuje świeżość. To najdoskonalsze połączenie pysznego smaku z wygodą i filozofią zero waste – idealna świeżość sera to najlepszy argument do tego, by nie wyrzucać żywności, a puste opakowanie z powodzeniem sprawdzi się do przechowania kanapek na drugie śniadanie, mrożenia owoców czy grupowania drobnych rzeczy w domu, jak np. paragony.

 

Hochland Sielski to smak beztroskich chwil i mądry wybór z korzyścią dla natury – i co najważniejsze, jest to zdanie konsumentów.

Cieszymy się, że w bieżącej edycji badania nasza nowość – Hochland Sielski – została doceniona przez konsumentów i zdobyła medal w kategorii „Sery i serki kanapkowe. To dla nas dobra wiadomość ze względu na to, że przedmiotem 11. edycji ogólnopolskiego badania było aż 240 nowości w ramach 43 kategorii. Wyboru dokonali konsumenci – reprezentatywna próba 1000 respondentów, osób podejmujących decyzje o zakupach do swojego gospodarstwa domowego oraz korzystających z konkretnych, objętych badaniem kategorii produktowych. Wiemy też, że konsumenci mają duże zaufanie do znaku „NAJLEPSZY PRODUKT”, a zamieszczenie logotypu „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” na opakowaniu zachęca do wyboru i zakupu tak oznaczonego produktu.

– mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Jacek Wyrzykiewicz