W marcu do portfolio marki KAKTUS dołączyły dwa nowe produkty, będące efektem wyjątkowej współpracy z Jakubem „Patecem” Pateckim! Tym razem lody w powiększonym formacie będą dostępne w szerokiej dystrybucji. To jednak nie wszystko! Właśnie wystartowała niezwykła akcja konsumencka, w której można wygrać wycieczkę z Kubą!
„Konsumenci lodów, szczególnie przedstawiciele młodszego pokolenia, bardzo chętnie eksperymentują ze smakami i formatami produktów. KAKTUS – marka, która od lat wyznacza trendy na rynku – w tym roku stawia nie tylko na liczne nowości produktowe w atrakcyjnych smakach, ale też szereg wyjątkowych aktywacji konsumenckich. Szczególnie dużo będzie się działo w ramach nowej linii KAKTUS Big, powstałej we współpracy z ambasadorem, Kubą Pateckim. Na fanów czekają nie tylko nowe lody, ale też niezwykły merch i aktywacja konsumencka, w ramach, której będzie można wygrać wyjazd z popularnym twórcą internetowym”
– mówi Damian Podawca, Froneri Head of Marketing for Poland & CEE.
Podwójna radość z odkrywania nowych smaków – KAKTUS BIG
KAKTUS Big (75 ml) to nowa linia produktów w powiększonym rozmiarze, powstała we współpracy z tegorocznym ambasadorem marki – Jakubem Pateckim. W lutym do Żabek trafił KAKTUS Big Ice o smaku cytrynowo-miętowym z wyjątkowym efektem chłodzenia, inspirowany podróżą Kuby na Antarktydę. W marcu w szerokiej sprzedaży pojawiły się kolejne warianty nowości: KAKTUS Big Sensei – lód o smaku limonki i liczi, nawiązujący do wypraw Pateca do Azji oraz KAKTUS Big Jungle o smaku papai i kiwi, inspirowany podróżami do Ameryki Południowej.
„Odkrywaj świat z Patecem” – wielka akcja konsumencka!
Na początku marca wystartowała niezwykła aktywacja, promująca nową linię KAKTUS Big, która z całą pewnością okaże się nie lada gratką dla wszystkich fanów marki i Pateca. Wystarczy kupić dowolne lody z linii KAKTUS Big, a kody z patyczków zarejestrować na stronie www.kaktusniekluje.pl. W sekcji „Odkrywaj świat z Patecem” dostępna jest interaktywna mapa świata – każdy wpisany kod odsłania na niej kolejne miejsce, dając jednocześnie dostęp do ekskluzywnej ciekawostki od Pateca związanej z daną lokalizacją. Dodatkowo, wpisując kod, konsumenci mogą wziąć udział w grze zręcznościowej z Patecem w roli głównej. Codziennie trzech najlepszych graczy wygra jedną z trzech czapek, inspirowanych produktami KAKTUS Big, które powstały w ramach niezwykłego merchu z ambasadorem. Ponadto dla każdego z uczestników przewidziana jest nagroda gwarantowana od jednego z partnerów akcji. To jednak nie wszystko! Zwycięzca nagrody głównej, który zarejestruje 10 kodów i prześle najlepsze video z odpowiedzią na pytanie „Jak wyobrażasz sobie wymarzony wyjazd z Patecem?” będzie miał okazję wybrać się w niezwykłą wyprawę z Kubą! Aktywacja potrwa przez cały sezon i zakończy się 31 sierpnia 2025 r.
Szerokie zmiany na marce KAKTUS
Wprowadzenie nowości produktowych jest elementem szeroko zaplanowanych zmian w 2025 roku. Marka KAKTUS przechodzi rebranding obejmujący nowy logotyp i odświeżone opakowania produktów, a także start nowej platformy komunikacyjnej. Szeroko zakrojona kampania marketingowa 360 stopni wystartuje już w kwietniu, a jednym z jej kluczowych elementów jest współpraca z ambasadorem marki, Jakubem Pateckim – popularnym twórcą internetowym znanym jako Patec Wariatec. W związku z wprowadzeniem nowości, marka przygotowała także szereg aktywacji konsumenckich, m.in. we współpracy z partnerami retailowymi.
Więcej informacji na temat kampanii już wkrótce!