Kasia Nosowska zmienia dietę na bardziej roślinną

Kasia Nosowska to artystka, której nie trzeba przedstawiać. Od dekad nie przestaje zachwycać swoją muzyką i tekstami, a nagrody którymi została doceniona jej twórczość, aż trudno zliczyć.  Jej talent, osobowość i wyczucie widoczne są w projektach, które od lat dobiera z dużą starannością. Właśnie włączyła się w kolejną inicjatywę, gdzie wraz z Borysem Szycem i Darią Ładochą zachęca Polaków do zmiany diety na bardziej roślinną – co dzięki produktom Alpro staje się znacznie łatwiejsze.

Nie mylić z mlekiem

Właśnie na rynek trafiła najbardziej wyczekiwana roślinna nowość tego roku – Alpro PSST!… TO NIE MLEK*, które smakiem do złudzenia przypomina mleko, choć nim nie jest.

Wiemy, że coraz więcej osób chce włączyć na stałe do swojej diety produkty na bazie roślin, ale jednocześnie nie chcą rezygnować  z dobrze im znanego i lubianego smaku mleka. Mamy rozwiązanie! Udało nam się stworzyć wyjątkową formułę Alpro PSST!… TO NIE MLEK*. Jest to produkt, który łączy delikatny smak i kremową konsystencję ze wszystkimi zaletami roślin. Idealnie sprawdzi się do kawy, porannych płatków, deserów, pysznie smakuje też pite prosto ze szklanki.

mówi Monika Kuciak, Starszy Kierownik Marki  Alpro.

 

Produkt powstał na bazie owsa, jest źródłem wapnia i witaminy D, a ponadto nie zawiera cukru. Jest to więc idealna propozycja nie tylko wegan i wegetarian, ale dla wszystkich którzy dbają o zbilansowaną dietę.

Roślinna (r)ewolucja

Produkty na bazie roślin cieszą się coraz większą popularnością – w 2018 pojawiały się w co 10. gospodarstwie domowym (11,5%), a w 2021 już co 4. (26,9%).[1]Jest to związane z takimi zaletami tej grupy produktów, jak skład i smak, ale nie tylko – roślinne oznacza dobre dla zdrowia i dobre dla planety. Składniki produktów Alpro pozyskiwane są w sposób zrównoważony, a ich wpływ na środowisko jest znacznie mniejszy niż w przypadku produktów odzwierzęcych. Nawet nowe opakowanie Alpro w 96 % powstało z roślin, a marka już zapowiada opakowania w  100 % z roślin.

Przejdź na roślinne z Alpro

Borys Szyc, Daria Ładocha i po raz pierwszy Kasia Nosowska, w ramach szeroko zakrojonej kampanii Alpro pokazują jak prosto i pysznie można dbać o swoje zdrowie włączając do diety produkty roślinne – napoje i roślinne alternatywy dla jogurtów. Ambasadorów można zobaczyć w internecie – w tym mediach społecznościowych oraz w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Feeders, a za zakup mediów Mediacom.

 

[1] Panel Gospodarstw Domowych GFK