Kolejne Biedronki 2.0 otwarte

W czwartek, 6 grudnia br., zostały otwarte po remontach dwa sklepy Biedronka – we Wrocławiu oraz w Świdnicy. Placówki zostały zmodernizowane według nowego konceptu Biedronka 2.0.  

 

Z okazji ponownego uruchomienia sklepów we Wrocławiu oraz w Świdnicy, dla klientów przygotowano specjalną ofertę promocyjną. Wybrane produkty mogli oni kupić nawet o ponad 60% taniej.

Sala sprzedaży placówki we Wrocławiu wynosi 500 m2, a w Świdnicy 648 m2. We wrocławskim sklepie działają 4 kasy, w świdnickim klienci są obsługiwani przy 5 punktach kasowych. W obu sklepach można płacić gotówką, kartami płatniczymi oraz BLIK-iem, korzystając z aplikacji mobilnej banku klienta.

Nowo wyremontowane placówki we Wrocławiu oraz w Świdnicy zostały zaaranżowane według konceptu Biedronka 2.0. To oznacza optymalne zagospodarowanie przestrzeni, a także bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. Dla wygody kupujących w sklepach wydzielono odrębne strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, a także zastosowano oznaczenia w postaci modułów z artykułami promocyjnymi – mówi Cezary Kucper, menedżer ds. marketingu operacyjnego w Jeronimo Martins Polska.

Tak jak w pozostałych sklepach Biedronka 2.0, w wyremontowanych placówkach we Wrocławiu i Świdnicy wdrożono nowoczesne technologie: przyjazne środowisku oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze wykorzystujące gaz naturalny CO2 („clean technology”), a w przypadku chłodziarek i zamrażarek – gaz propan. Zastosowanie innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań przyczynia się do poszanowania środowiska, co stanowi jeden z filarów społecznej odpowiedzialności sieci Biedronka.

źródło: informacja prasowa Jeronimo Martins