Książęce z Księciem w roli głównej

W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logotypu Książę brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw.Książę w nowym spocie oraz w materiałach wspierających promuje wariant Książęce IPA. Marka sięgnęła również po nową formę, łączącą różne techniki animacji. Kampania jest częścią trwającego od roku procesu odświeżania wizerunku Książęcego.

Świeży spot Książęcego Kompanii Piwowarskiej to intrygująca, zaskakująca podróż przez świat piwa narysowany współczesną sztuką kolażu.Przewodnikiem jest odmieniony Książę dynamicznie poruszający się w wysmakowanej wizualnie, pełnej przygód sensualnej rzeczywistości. Nowy świat Książęcego jest efektem procesu zmiany, który rozpoczął się rok temu. Zapoczątkowały go zmienione opakowania. Wraz z nimi narodziła się komunikacja bazująca na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki. 

 

Cieszę się, że Książę pojawił się w naszej komunikacji. Nie musieliśmy wymyślać tej postaci, bo była z nami od zawsze: zakorzeniona w tradycji, powiązana z nazwą marki. Dla tak charyzmatycznego bohatera i jego opowieści potrzebowaliśmy odpowiedniej formy. Kolaż idealnie spełn nasze potrzeby. Dzięki otwartości takiego języka wizualnego możemy się wyróżnić i pokazać to, co charakteryzuje Książęce różne style oraz wysoką jakość

mówi o odświeżeniu wizerunku marki Maciej Kuś, Brand manager Książęcego.

 

Kampania jest częścią nowej platformy komunikacji marki. Za jej opracowanie odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F. To kolejny już projekt Scholz & Friends dla Kompanii Piwowarskiej i marki Książęce.

 

To był długi, rozłożony w czasie proces, ale w fazie jego wdrożenia dołączył do nas prawdziwy “drem team” reżyser Marcin Filipek, realizatorzy animacji Bros XBracia Socha, kompozytor Antanas Walko i koordynujący to wszytko post produkcyjnie Plazie Image efekt tej kolaboracji jest zachwycający”

– mówi Józek Dutkiewicz, Chief Creative Oficer Grupy S/F.

 

Nowa kampania wystartowała 11 marca i będzie obejmować telewizję, VOD, działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz materiały POS. Za działania ATL odpowiada agencja Scholz & FriendsWarszawa, reżyserem spotu jest Marcin Filipek, a operatorem Wojtek Zieliński. Kostiumy przygotowała Malwina Wędzikowska, scenografię Robert Dąbrowski. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Platige we współpracy z BrosFX, a udźwiękowieniem Juice. Planowaniem mediów dla marki Książęce zajmuje się Zenith, a za prowadzenie działań digital odpowiada agencja Gong.

 

Premiera kolejnego spotu Książęcego promującegotegoroczną nowość zapowiedziana jest na kwiecień tego roku.

 

Więcej informacji o działaniach Książęcego można znaleźć na: stronie www, Facebooku i Instagramie.