Kubuś wspiera sportową przygodę i zabawę dla najmłodszych

Kubuś został partnerem Runmageddon Kids, popularnego biegu z przeszkodami, w którym biorą udział dzieci. Marka wspiera tegoroczne zmagania aż w 11 lokalizacjach w Polsce.

Kubuś po raz kolejny włącza się w działania zachęcające dzieci do aktywności fizycznej. Już od 2018 roku zaprasza najmłodszych do wspólnej zabawy podczas Runmageddon Kids – biegu z przeszkodami, w którym biorą udział dzieci w trzech kategoriach wiekowych: 4-5 lat, 6-8 lat i 9-11 lat.

 

Branding Kubusia jest widoczny m.in. na flagach, banerach oraz bramach na początku i końcu trasy. Również sama postać Kubusia gości na wydarzeniach w wybranych miastach Polski, by dopingować uczestników i wspólnie z nimi rozgrzewać się przed biegiem. Dodatkowo każdy biegacz otrzymuje produkt Kubuś Waterrr Woda źródlana jako wsparcie w intensywnych zmaganiach.

 

Najbliższy Runmageddon Kids odbędzie się już w weekend 25-26 czerwca w Gliwicach, a kolejne zaplanowane są według harmonogramu:

  • Góry Sowie 23-24.07
  • Ostrołęka 6.08.2022
  • Wrocław 20-21.08
  • Warszawa 10-11.09
  • Kraków 24-25.09
  • Szczecin 08-09.10.

Działania Kubusia w ramach Runmageddonu wspierać będą influencerzy na swoich social mediach. Dodatkowo fotorelacje pojawiają się na Facebooku Kubusia oraz kanałach Runmageddon.

***
Marka Kubuś od lat cieszy się zaufaniem wśród dzieci i rodziców, dostarczając im to co najlepsze. W portfolio marki znajdują się owocowe i marchwiowo-owocowe soki 100% oraz musy, orzeźwiające napoje, woda smakowa oraz źródlana niegazowana. Produkty Kubusia wyróżnia nie tylko doskonały smak, ale także wysoka jakość, wielokrotnie doceniana przez konsumentów. Do żadnego ze swoich produktów Kubuś nie dodaje cukru.