Marka Lech wkracza w sezon piwny z nowym wariantem – Lechem Easy. Delikatny lager, promowany przez piosenkarkę Natalię Szroeder, jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów pod względem smaku i wizerunku piwa.Lech Easy jest łagodniejszym lagerem o mniejszej zawartości alkoholu (4,2%), obniżonej goryczce i nagazowaniu. Wpisuje się w trendy widoczne w młodszej generacji konsumentów, którzy poszukują lżejszych piw o delikatniejszym smaku i bardziej nowoczesnym wizerunku. Nowy wariant marki dostępny jest w mniejszej (400 ml) przezroczystej butelce eksponującej zawartość, z prostym, minimalistycznym projektem etykiety oraz w puszce klasycznej wielkości (500 ml). Premiera Lecha Easy niesie za sobą także nowości w kontekście prezentacji i komunikacji marki. Oprócz dużej ewolucji w designie opakowań twarzą kampanii została Natalia Szroeder. Pierwszy raz w historii brandu wariant alkoholowy promuje kobieta. Kampania z nowym hasłem „Lech it Easy!” jest zachętą do złapania dystansu i cieszenia się chwilą. Pomimo tych transformacji wciąż można znaleźć w marce to, co definiuje ją od dawna – świat muzyki, zieleń brandingu, unikalny smak i dobrą energię.
– mówi brand manager Lecha Jakub Michalski. Lech Easy otrzyma wsparcie w postaci szeroko zakrojonej kampanii, która obejmie telewizję, Internet, billboardy i współpracę z influencerami. Działania promocyjne rozpoczną się 30-sekundowym spotem reklamowym w TV i potrwają do końca roku. Za kreację oraz działania ATL odpowiada agencja Bardzo. Spot wyprodukowało studio Moon Films – wyreżyserował go Justin Reardon, współpracujący z marką od dłuższego czasu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, stroną digitalową kampanii – Cut The Mustard. Działania z infuencerami i PR realizuje agencja Stars4Brands, a design opakowań przygotowała agencja Prism Studio. |