„Lody inaczej to OH!”. Rusza nowa kampania lodów OH! od E.Wedel

Zaledwie chwila dzieli nas od pełni sezonu lodowego. I chociaż lody można jeść także poza nim, to właśnie w lecie dostarczają nam one największej przyjemności i poszukiwanego orzeźwienia. W nowej kampanii lodów OH! marka E.Wedel zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm. Można to robić właśnie poprzez sięganie po te mrożone pyszności, kiedy tylko mamy na to ochotę oraz jedzenie ich w sposób, jaki najbardziej lubimy.

Czy sposób na jedzenie lodów jest tylko jeden? Absolutnie nie – tak samo jak nie istnieje jeden smak, który odpowiadałby każdemu. Wie o tym marka E.Wedel, w której portfolio lodów OH! znajdziemy zarówno klasyczne smaki, jak i ich unikalne warianty i tekstury, np. owocowe sorbety, smaki nawiązujące do kultowych drinków Pina Colada i Spritz, czy kwiatowe inspiracje.
W nowej kampanii lodów OH! marka zachęca do tego, by poszukiwać swojego ulubionego smaku i nie ograniczać się w sposobach jego jedzenia. W niezwykle kolorowych i apetycznych spotach poświęconych produktom z linii OH! widzimy, że można je nie tylko gryźć i oblizywać, ale też kosztować łyżeczką, czekać aż się lekko roztopią i będą bardziej płynne, a nawet zajadać przy pomocy noża i widelca! Każdy sposób na ich jedzenie jest dobry, pod warunkiem, że dostarcza nam frajdy i przyjemności. E.Wedel udowadnia tym samym, że kategoria lodów nie kończy się wyłącznie na klasycznych wariantach i że produkty oferowane w ramach linii OH! to gratka dla osób, które uwielbiają próbować nowych rzeczy.
Kampania lodów OH! prowadzona pod hasłem „Lody inaczej to OH!” obejmuje działania OOH, social media, VOD i YouTube. Do promocji niecodziennych smaków i sposobów konsumpcji zaangażowani zostaną także znani influencerzy oraz tiktokerzy.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. Realizacją, w tym OOH i social media, zajmuje się Przestrzeń, a współpracą z influencerami – Liquid Threat. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, zaś działania public relations powierzono agencji Walk PR.