Łowicz radzi jak przetrwać jesień

Marka Łowicz zaprosiła do współpracy aktora Mirosława Zbrojewicza, znanego z kultowych ról w filmach i serialach. W spotach artysta, jako Pan Jesieniarz, z przymrużeniem oka radzi, jak uprzyjemnić sobie jesienny czas. Nie zabrakło też oczywiście pysznych pomysłów na potrawy z produktami od Łowicza.

 

W ramach najnowszej kampanii Łowicz nawiązał współpracę z Mirosławem Zbrojewiczem. W spotach marki aktor wciela się w postać Pana Jesieniarza – męskiego odpowiednika popularnej w mediach społecznościowych „jesieniary”, czyli po prostu miłośniczki jesieni i jej atrybutów. Bohater w humorystyczny sposób przedstawia patenty na przetrwanie jesieni dla każdego.

 

Łącznie powstały trzy filmiki. Każdy prezentuje inną, jesienną poradę oraz smakowitą propozycję posiłku z wybranym produktem Łowicza: dżemem, syropem, sosem lub Kaszottem.

 

Filmy można obejrzeć na kanale Youtube Łowicza: Łowicz Samo najlepsze. Towarzyszą im krótsze formaty reklamowe na Facebooku, Instagramie ( w tym na InstaStories).

 

Kreacja cyklu video powstała we współpracy marki z Feeders Agency. Produkcją zajęło się Letemknow Sequence. Za planowanie mediów odpowiadają wewnętrzne działy Grupy Maspex, do której należy marka Łowicz.