Makro Polska wspiera małych i średnich przedsiębiorców

Makro Polska rozpoczyna nową akcję „Twój sukces to nasz biznes”, której celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów.

 

Akcja skupiona jest wokół przedsiębiorców, którzy codziennie rozwijają swój biznes. W Polsce bohaterami akcji są m.in. Edyta Poznaniak-Helak, właścicielka sklepu Odido Krzyżu Wielkopolskim. Sieć hurtowni Makro Polska chce nie tylko docenić właścicieli biznesów za ich wysiłek i zaangażowanie, ale też zadeklarować swoje wsparcie i pomoc w osiągnięciu sukcesu.

 Jednym z filarów naszej strategii jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu, dlatego też nieustannie dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów i oferujemy im zrównoważone rozwiązania z dodaną wartością reklamową. To, że stawiamy właścicieli biznesów i ich wymarzone cele w centrum, jest po prostu dowodem i wynikiem naszego zaangażowania” – mówi Dominik Branny, prezes Makro Polska.

 

Sieć hurtowni wspiera swoich klientów również poprzez Dzień Własnego Biznesu, organizowany corocznie w drugi wtorek października, cykle edukacyjnych spotkań branżowych Szef dla Szefów i Super Sklep, szkolenia organizowane w Akademii Inspiracji w Warszawie czy dedykowane rozwiązania wspomagające sprzedaż w sklepach tradycyjnych.

Kampania została zainicjowana przez Metro Wholesale i obejmuje ponad 20 krajów, w których działa spółka – w tym Polskę.

 

źródło: informacja prasowa Makro Polska