Z początkiem czerwca, pod hasłem „Ruszaj z Milko”, wystartowała nowa letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko, marki należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
Już od wielu lat Milko zachęca Polaków do zdrowego stylu życia, edukuje i towarzyszy podczas różnych form aktywności. W tegorocznej komunikacji marka wskazuje na różne, często nieoczywiste korzyści, jakie niesie ze sobą ruch, takie jak odporność organizmu, czy redukcja stresu i równowaga emocjonalna. Zwraca również uwagę na ważną rolę zbilansowanej diety dla zdrowia, sprawnego działania systemu immunologicznego oraz ogólnego samopoczucia.
„W ciągu ostatnich miesięcy mogliśmy przekonać się jak wiele się zmienia, kiedy możliwości aktywnego spędzania czasu zostają z dnia na dzień radykalnie ograniczone. Nasza nowa kampania Milko ma na celu zwrócenie uwagi, jak ważna jest aktywność fizyczna i że jest wiele dobrych powodów, aby być aktywnym w każdym wieku. Skład i wartości odżywcze sprawiają, że fermentowane produkty mleczne stanowią ważny element zrównoważonej diety, a poręczne opakowania Milko o poj. 330 ml z wygodną zakrętką idealnie wpisują się w aktywny styl życia naszych konsumentów” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Mlekpolu.
W ramach działań edukacyjnych na stronie internetowej ruszajzmilko.pl publikowane są artykuły dotyczące ruchu, zbilansowanej diety, motywowania do aktywności, a także sposobów radzenia sobie ze stresem, jak choćby praktyka uważności (tzw. mindfulness). Do współpracy marka zaprosiła ekspertów, dietetyków oraz trenerów rozwoju osobistego, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą na łamach bloga Milko. Do propagowania korzyści z aktywności razem z Milko zaproszono także instagramowych influencerów.
Kampania Milko będzie silnie wspierana w mediach. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych wyemitowane zostaną 8-sekundowe billboardy sponsorskie, a w internecie spoty reklamowe 30”, 15” i 6” pokazujące różnorodne formy aktywności oraz skojarzone z nimi benefity. W ramach działań online prowadzona będzie intensywna kampania display z wykorzystaniem nośników rich media na platformie programmatic Adform, a także na Instagramie i w serwisie Youtube.