skip to Main Content
Marka Somersby Rozpoczęła Kampanię Reklamową Wariantu Sparkling Rosé

Marka Somersby rozpoczęła kampanię reklamową wariantu Sparkling Rosé

Marka Somersby rozpoczęła nową kampanię reklamową wariantu Sparkling Rosé. Spoty pokazują niezwykły świat marki pełen uśmiechu
i dobrej energii płynącej ze spotkań z przyjaciółmi przy nowym piwie Somersby.

 

Kolejna już reklama nowości Somersby prezentuje świat marki w innej niż dotychczas odsłonie. Akcja spotu tym razem toczy się nie w magicznych ogrodach, a w mieście. Jej bohaterami są przyjaciele, którzy razem spędzają czas i celebrują bardziej lub mniej codzienne sytuacje przy Somersby Sparkling Rosé.

 

Naszą nową reklamą chcemy pokazać naszym konsumentom, że Somersby Sparkling Rosé jest idealne na spotkania z przyjaciółmi. –  mówi Aleksandra Borek, Somersby Brand Manager – Jednak przede wszystkim jest to piwo, które podkreśla zarówno wyjątkowe momenty, jak również codzienne chwile.

 

Somersby Sparkling Rosé to piwo inspirowane różowym winem. Ma jasny kolor, delikatny smak i lekko musujące bąbelki. Mocno schłodzone, podane w kieliszku daje doskonałe orzeźwienie.

 

Reklama przygotowana została przez agencję Grey. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative. Równocześnie prowadzona jest kampania VOD i banerowa w Internecie budującą świadomość nowego wariantu Somersby.

 

Spot obejrzeć można także pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=e5V3ld7gWyk

Back To Top