Mięso ze zrównoważonej produkcji: w trosce o Ciebie i naszą planetę

Jakość żywności zależy od starannej pielęgnacji ziemi i dbania o dobrostan zwierząt.  To podstawa unikalnej, zrównoważonej i samowystarczalnej produkcji, jaką stosuje Goodvalley. Dzięki temu firma oferuje świadomym konsumentom wysokiej jakości mięso wieprzowe pochodzące ze zrównoważonej produkcji. Co więcej, z myślą o ograniczeniu oddziaływania na środowisko, Goodvalley stosuje własny unikalny model produkcji i posiada certyfikowany zerowy ślad węglowy.

Statystyczny Polak zjada ok. 70-80 kg mięsa rocznie. To ponad dwa razy więcej niż konsumpcja zalecana przez WHO. Dlatego Goodvalley, producent mięsa zachęca do ograniczenia jego spożycia i przejścia na bardziej zrównoważone diety, np. fleksitariańską. W ten sposób świadomy konsument ma realną szansę przyczynić się do ograniczenia swojego wpływu na degradację środowiska.

 

– Jako społeczeństwo spożywamy za dużo mięsa, co negatywnie odbija się na środowisku – mówi Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley. – Dlatego nie chcemy pozostawać bierni i wierzymy w zrównoważony rozwój rolnictwa. Tylko w ten sposób mamy realną szansę mieć wpływ na funkcjonowanie naszej branży czy konsumpcji. Jako producent mięsa, chcemy mieć czynny udział w tych przemianach. Przy czym jesteśmy przekonani, że nie ma potrzeby iść w skrajności. Zarówno bowiem bycie tradycyjnym konsumentem mięsa czy też przejście na drugi biegun na przykład weganizmu nie jest rozwiązaniem. Powinniśmy jeść mniej mięsa, ale lepszej jakości. Wyprodukowanego w sposób zrównoważony, z jak najmniejszym wpływem na środowisko. Dla dobra naszej planety

– dodaje Paweł Nowak.

 

W portfolio marki znajdziemy wysokiej jakości świeże mięso wieprzowe, m.in. mięso mielone z szynki, mięso mielone z łopatki, mięso mielone ze schabu, mięso siekane z szynki, stek ze schabu, schab, karkówkę czy polędwiczkę. Produkty te świetnie sprawdzą się do przyrządzenia wysokowartościowych dań na ciepło.

 

Dodatkowo, Goodvalley wytwarza wysokiej jakości wyroby mięsne bez konserwantów, m.in. parówki 100% mięsa, kiełbasę 100% mięsa czy szynkę 100% mięsa, idealne jako uzupełnienie śniadań czy kolacji.

 

Każdy z produktów jest wytworzony zgodnie z filozofią Goodvalley – w zrównoważony sposób, zapewniający zerowy ślad węglowy, z mięsa pochodzącego z chowu bez antybiotyków. Obecnie, produkty są dostępne dla polskich konsumentów w sklepach sieci Biedronka, Aldi, Kaufland, Carrefour, E.Leclerc, Tesco, Netto, Auchan, Żabka, a także frisco.pl i dodomku.pl.

 

Goodvalley to wyjątkowy na polskim, a nawet i światowym rynku producent mięsa. Firma kompleksowo dba o cały proces jego wytwarzania od pola do stołu– prowadzi własne uprawy, stanowiące bazę do pasz dla zwierząt, wykorzystuje odpady z upraw dla użyźniania pól, a także ogranicza ilość transportów, materiałów i zasobów, aby zmniejszyć zanieczyszczenie. Samowystarczalny model produkcji oraz ponowne wykorzystywanie tego, co zaczerpnięto z natury skutkuje prowadzeniem produkcji z zerowym śladem węglowym. Ta neutralność klimatyczna poddawana jest corocznemu audytowi i potwierdzana certyfikatem.