Żywiec Zdrój (Danone) wprowadził na rynek produkty z etykietami przedstawiającymi Minionki. Niesforni bohaterowie kultowej serii znaleźli się na etykietach wody niegazowanej o pojemności 500 ml. Działania promocyjne pod hasłem „Złap bzika na punkcie wody” prowadzone są w punktach sprzedaży od czerwca 2020.
Butelki z nowymi etykietami, oprócz wyróżniającej grafiki z psotnymi Minionkami, są również bardzo praktyczne. Sportowa zakrętka w formie tzw. dziubka zapewnia dziecku większą wygodę użytkowania i picia.
Zgodnie ze swoją misją, firma Żywiec Zdrój od lat zachęca Polaków aby pili więcej wody. Szczególną wagę właściciele marki przykładają do kształtowania zdrowych nawyków w zakresie nawodnienia wśród najmłodszych. W ramach realizowanego od 11 lat programu „Mamo, tato, wolę wodę” edukują dzieci, podkreślając znaczenie wody w codziennej diecie i w przyrodzie.
Żywiec Zdrój S.A. to lider na rynku wody butelkowanej oraz największy producent na rynku napojów bezalkoholowych (za Nielsen: Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (food), sprzedaż wolumenowa w okresie marzec 2019 – luty 2020, kategoria napojów bezalkoholowych)