Miodowe słodkości w parze z… ekologią! Światowy Dzień Pszczół okiem producenta

Obchodzony 20 maja Światowy Dzień Pszczół skłania do refleksji na temat małych, pracowitych owadów, którym zawdzięczamy pokarm, a tym samym – przetrwanie gatunku ludzkiego. Gdy mówimy o pszczołach, pewnie szybko na myśl przychodzi nam także miód, który producenci żywności chętnie wykorzystują jako dodatek do wielu produktów. Z okazji zbliżającego się święta przyglądamy się słodkim gadżetom reklamowym, w których składzie znajdziemy ten naturalny, ceniony słodzik.

Przegląd miodowych słodkości

Spożycie miodu w naszym kraju rośnie od lat, a eksperci sugerują, że pandemia tylko zwiększyła zainteresowanie tym produktem. Przekłada się to także na preferencje firm zamawiających personalizowane słodkości. Miodowa oferta jest dla nich bardzo atrakcyjna, szczególnie w sezonie wiosennym i zimowym.

 

Praliny inspirowane plastrem miodu z nadzieniem cytrynowym, wzbogaconym naturalnym hibiskusem, lizak z dodatkiem naturalnego miodu, pyłku pszczelego i skórki z cytryny czy paczka miodowych cukierków w ekologicznym, personalizowanym opakowaniu. Słodkich gadżetów reklamowych z linii miodowej w ofercie marki SLODKIE nie brakuje. Firma od lat stawia poprzeczkę coraz wyżej, poszerzając swoją ofertę o atrakcyjne połączenia i nietuzinkowe smaki, by nieustannie zaskakiwać klientów czymś, czego jeszcze nie mieli okazji dotychczas spróbować. Jak wskazują przedstawiciele firmy SLODKIE – o miodowej linii, w kontekście produkcji, designu, gamy produktów, mówić można długo. Przede wszystkim warto skoncentrować się jednak na tym, co najważniejsze, czyli smaku. Aksamitna czekolada połączona z nieoczywistą słodyczą miodu i przełamana lekką kwaskowością dodatków to trend, w którym zdecydowanie zmierza sektor słodyczy miodowych.

 

Jak jednak wiemy, miód miodowi nierówny i coraz więcej osób interesuje się pochodzeniem tego surowca. Jak komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE, oferującej słodycze reklamowe z linią miodową

Świadomy konsument to ten, który stawia na produkt, jaki dobrze zna, lub sięgając po nowy, uważnie wczytuje się w jego skład. Podobnie działają odpowiedzialni producenci żywności. Pozyskujemy surowce z zaufanych źródeł, a w zakresie miodu gwarancją jakości jest dla nas certyfikacja. Od lat współpracujemy także z firmą Barry Callebaut, która jest światowym liderem w kategorii słodyczy. Mamy pełne zaufanie do jej surowców i naturalności wykorzystywanego w produkcji miodu. W SLODKIE nie ma miejsce na kompromisy względem jakości. Chcemy i w konsekwencji oferujemy naszym klientom najwyższą jakość, co jest przez nich doceniane. Tak budujemy długofalowe relacje i zaufanie do naszej marki.

Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE

Gdy ekologia wysuwa się na pierwszy plan

Ekologiczne opakowanie w postaci torebki z monofolii nadającej się w 100% do recyklingu, drewniany patyczek miodowego lizaka, biodegradowalne opakowania, folie w pełni kompostowalne – między innymi to w zakresie opakowań oferuje słodki producent, dla którego troska o zieloną przyszłość naszej planety pozostaje wysoko na liście priorytetów. Na co SLODKIE zwracają uwagę w kontekście samych słodyczy?

Dużą wagę przywiązujemy do certyfikacji oraz pochodzenia surowców ze zrównoważonych źródeł. Stosujemy naturalne składniki, ponieważ zdrowie naszych klientów, ale i przyszłość środowiska są dla nas bardzo ważne. Z tego względu chętnie włączamy się w różnego rodzaju działania i projekty wspierające utrzymanie zielonej przyszłości Ziemi. Wśród naszych topowych działań jest sadzenie lasu. To już kolejny rok, gdy za każde złożone zamówienie finansujemy, a nawet fizycznie sadzimy 1 metr kwadratowy lasu

dodaje Anna Garmada.

 

Światowy Dzień Pszczół, obchodzony rokrocznie 20 maja, to świetna okazja do włączenia się w działania proekologiczne, których w Polsce i na świecie nie brakuje. Aktywności kierowane są zarówno do konsumentów jak i firm, które mogą dołączyć swoją cegiełką do budowania lepszego świata. Jak komentuje dalej Anna Garmada

już kolejny rok zachęcamy zarówno naszych klientów, ale i liderów opinii, do włączenia się w sianie łąk kwietnych, które pozwalają pszczołom, a w konsekwencji i nam, na przetrwanie. W tym roku postanowiliśmy pójść o krok dalej i we współpracy z zaprzyjaźnioną pasieką zbudować własny ul! Zachęcamy do tego także inne firmy, szczególnie te, które korzystają z owocu pracy naszych małych, skrzydlatych przyjaciół.

Nie tylko korzystanie z miodu, ale też wspieranie środowiska, w którym żyją pszczoły – na te aspekty nacisk kładą dzisiejsi producenci słodyczy. Miejmy nadzieję, że ten kierunek nie ulegnie zmianie również w kolejnych latach.