Newsletter PIWNY 23.06.2023 r.

Zaczynamy wakacje z newsletterem piwnym! Cotygodniowe podsumowanie najnowszych wiadomości ze świata piwa pozwala być na bieżąco.

Co nowego w branży? Tak prezentują się newsy:

  • Owocowa propozycja z Browaru Recraft w serii „tylko na kran” to Pszeniczne Mango, idealne na upalne dni!

https://www.facebook.com/photo?fbid=643731664461103&set=a.452616196905985
  • Borek i Szpakowski ambasadorami marki Tyskie:

Borek i Szpakowski w platformie „Jesteśmy na TY”

 

 

  • Nowa Kampania marki Lech Pils:

Chapter1 przygotował wyjątkową kampanię dla marki Lech Pils z udziałem Tomasza Kammela

  • Browar Monsters przedstawia Smooth Thiolizator! To Session IPA, a receptura tego piwa pozwala wyczuć w nim aromaty białych winogron czy brzoskwini

https://www.facebook.com/photo/?fbid=741747007933584&set=a.135183598589931
  • Czerwcowa Pinta Miesiąca to German Pils o nazwie June Goes Pils

https://www.facebook.com/photo?fbid=678664434303070&set=a.657619286407585
  • Wygrywaj z Somersby:

Marka Somersby wystartowała z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom

  • W Browarze Bury propozycja na Dzień Ojca – ręcznie robione nosidełka z otwieraczem pełne piw z browaru!

https://www.facebook.com/photo?fbid=749866277141836&set=a.517967596998373
  • Mazurska Manufaktura S.A. przywróciła na rynek znane na Pomorzu piwo Kaper Królewski:

Kaper Królewski: na rynek wraca kolejna historyczna marka piwa