Zaczynamy wakacje z newsletterem piwnym! Cotygodniowe podsumowanie najnowszych wiadomości ze świata piwa pozwala być na bieżąco.
Co nowego w branży? Tak prezentują się newsy:
- Owocowa propozycja z Browaru Recraft w serii „tylko na kran” to Pszeniczne Mango, idealne na upalne dni!
https://www.facebook.com/photo?fbid=643731664461103&set=a.452616196905985
- Borek i Szpakowski ambasadorami marki Tyskie:
- Nowa Kampania marki Lech Pils:
Chapter1 przygotował wyjątkową kampanię dla marki Lech Pils z udziałem Tomasza Kammela
- Browar Monsters przedstawia Smooth Thiolizator! To Session IPA, a receptura tego piwa pozwala wyczuć w nim aromaty białych winogron czy brzoskwini
https://www.facebook.com/photo/?fbid=741747007933584&set=a.135183598589931
- Czerwcowa Pinta Miesiąca to German Pils o nazwie June Goes Pils
https://www.facebook.com/photo?fbid=678664434303070&set=a.657619286407585
- Wygrywaj z Somersby:
Marka Somersby wystartowała z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom
- W Browarze Bury propozycja na Dzień Ojca – ręcznie robione nosidełka z otwieraczem pełne piw z browaru!
https://www.facebook.com/photo?fbid=749866277141836&set=a.517967596998373
-
Mazurska Manufaktura S.A. przywróciła na rynek znane na Pomorzu piwo Kaper Królewski:
Kaper Królewski: na rynek wraca kolejna historyczna marka piwa