NicNac’s zabiera konsumentów w egzotyczną podróż z nową edycją limitowaną Curry Explosion

Marka NicNac’s po raz kolejny zabiera konsumentów w podróż po smakach świata. Tym razem motywem przewodnim jest curry – przyprawa, która jest sercem kuchni indyjskiej. Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta zainspirowały Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion.

Marka NicNac’s kontynuuje swoją kulinarną przygodę po wyjątkowych smakach z różnych części świata. Po wcześniejszych edycjach limitowanych takich jak Green Power – Wasabi Style, Mexican Salsa oraz Crunchips Chakalaka – Smak Afryki, nadszedł czas na kolejny kulinarny przystanek. Tym razem NicNac’s zabiera konsumentów do Indii, wprowadzając edycję limitowaną Curry Explosion.

Egzotyczne smaki ulubionych przekąsek to świetny sposób na przeniesienie się do różnych zakątków świata bez wychodzenia z domu. Szczególnie przedstawiciele pokolenia Z uwielbiają sięgać po odważne, wyraziste i nietypowe połączenia smakowe. Cechy te posiadają wszystkie edycje limitowane NicNac’s, łącznie z naszą nowością, czyli Curry Explosion

mówi Mikołaj Naskręt, Brand Manager marki NicNac’s i dodaje

– Intensywne, aromatyczne curry doskonale łączy się z podwójnie chrupiącymi orzeszkami, tworząc zaskakującą kombinację smakową.

Smak Indii zamknięty w orzeszkach

NicNac’s Curry Explosion to przekąska wegańska, zawierająca najmniejszą ilość soli spośród wszystkich produktów z portfolio marki NicNac’s. Produkt wyróżnia się oryginalnym smakiem i intensywnym aromatem, co znalazło odzwierciedlenie w projekcie opakowania. Oprócz charakterystycznych orzeszków w skorupce edycja limitowana przyciąga uwagę również czerwono-czarnym tłem z żółtymi elementami eksplozji, kojarzącymi się jednoznacznie z przyprawą curry.

 

W porównaniu do poprzednich edycji limitowanych, do produkcji NicNac’s Curry Explosion wykorzystano 3 procent mniej plastiku. Jest to kolejne działanie realizowane w ramach środowiskowych zobowiązań Lorenz i misji #Less plastic. Do końca 2025 roku firma zmniejszy o 15 procent zawartość soli w całym swoim asortymencie (w porównaniu z rokiem bazowym 2019)*.

Wkrótce ruszy kampania nowej edycji limitowanej NicNac’s

Przekąska jest już dostępna na sklepowych półkach w gramaturze 110 g, a jej premiera zostanie wsparta kampanią digital ze spotem oraz działaniami w mediach społecznościowych (w tym także przy współpracy z influencerami).

 

Więcej o marce: NicNac’s | Lorenz (lorenz-snacks.pl)

*Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju za rok 2023_Lorenz