Marka NicNac’s po raz kolejny zabiera konsumentów w podróż po smakach świata. Tym razem motywem przewodnim jest curry – przyprawa, która jest sercem kuchni indyjskiej. Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta zainspirowały Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion.
Marka NicNac’s kontynuuje swoją kulinarną przygodę po wyjątkowych smakach z różnych części świata. Po wcześniejszych edycjach limitowanych takich jak Green Power – Wasabi Style, Mexican Salsa oraz Crunchips Chakalaka – Smak Afryki, nadszedł czas na kolejny kulinarny przystanek. Tym razem NicNac’s zabiera konsumentów do Indii, wprowadzając edycję limitowaną Curry Explosion.
– Egzotyczne smaki ulubionych przekąsek to świetny sposób na przeniesienie się do różnych zakątków świata bez wychodzenia z domu. Szczególnie przedstawiciele pokolenia Z uwielbiają sięgać po odważne, wyraziste i nietypowe połączenia smakowe. Cechy te posiadają wszystkie edycje limitowane NicNac’s, łącznie z naszą nowością, czyli Curry Explosion
– mówi Mikołaj Naskręt, Brand Manager marki NicNac’s i dodaje
– Intensywne, aromatyczne curry doskonale łączy się z podwójnie chrupiącymi orzeszkami, tworząc zaskakującą kombinację smakową.
Smak Indii zamknięty w orzeszkach
NicNac’s Curry Explosion to przekąska wegańska, zawierająca najmniejszą ilość soli spośród wszystkich produktów z portfolio marki NicNac’s. Produkt wyróżnia się oryginalnym smakiem i intensywnym aromatem, co znalazło odzwierciedlenie w projekcie opakowania. Oprócz charakterystycznych orzeszków w skorupce edycja limitowana przyciąga uwagę również czerwono-czarnym tłem z żółtymi elementami eksplozji, kojarzącymi się jednoznacznie z przyprawą curry.
W porównaniu do poprzednich edycji limitowanych, do produkcji NicNac’s Curry Explosion wykorzystano 3 procent mniej plastiku. Jest to kolejne działanie realizowane w ramach środowiskowych zobowiązań Lorenz i misji #Less plastic. Do końca 2025 roku firma zmniejszy o 15 procent zawartość soli w całym swoim asortymencie (w porównaniu z rokiem bazowym 2019)*.
Wkrótce ruszy kampania nowej edycji limitowanej NicNac’s
Przekąska jest już dostępna na sklepowych półkach w gramaturze 110 g, a jej premiera zostanie wsparta kampanią digital ze spotem oraz działaniami w mediach społecznościowych (w tym także przy współpracy z influencerami).
Więcej o marce: NicNac’s | Lorenz (lorenz-snacks.pl)
*Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju za rok 2023_Lorenz