Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce – produkcja w dwóch krajowych zakładach, szczególna dbałość o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpraca z ponad 500 rodzinnymi gospodarstwami. Wszystkie one składają się na wysoką jakość i pyszny smak serów Hochland, które cieszą się szerokim uznaniem polskich konsumentów.
Firma Hochland działa na polskim rynku już od ponad 25 lat i zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w kategorii serów. Produkcja dostępnego w sklepach asortymentu Hochland odbywa się w dwóch nowoczesnych, krajowych zakładach – w Kaźmierzu w Wielkopolsce oraz w Węgrowie na Mazowszu. Cały proces produkcyjny podlega stałej, pełnej kontroli i przebiega z zachowaniem najwyższych standardów higieny i jakości. Hochland od lat stawia na współpracę z polskimi, rodzinnymi gospodarstwami, budując z nimi długotrwałe, partnerskie relacje. Dostarczane przez nich polskie mleko jest wysokiej jakości surowcem, na bazie którego powstają sery Hochland.
– Na potrzeby rozpoczynającej się właśnie kampanii digitalowej, został stworzony materiał filmowy, który w skompilowanej formie przedstawia obecność Hochland w Polsce i najważniejsze fakty z nią związane. – Przez ponad 25 lat funkcjonowania na polskim rynku udało nam się zbudować pozycję lidera i zdobyć zaufanie konsumentów – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – W naszej nowej kampanii podkreślamy, jak mocno firma jest tu zakorzeniona. Pokazujemy standardy, według których działamy i wartości, które są dla nas ważne. To one składają się na nasz sukces. Każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2 400 000 kanapek z naszymi serami ! Jesteśmy dumni, że nasze sery goszczą codziennie w tak wielu polskich domach.
Na potrzeby kampanii został przygotowany materiał filmowy: https://www.youtube.com/watch?v=qjOBEtrZq48&t=2s