Nowość – wielkanocny hummus trio od marki Pełna Dobra

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, asortyment marki Pełna Dobra (Perla Polska) poszerzy się o produkt w zupełnie nowych smakach – pietruszka, ćwikła z chrzanem i chrzan. Wielkanocny hummus trio dostępny będzie w sieciach sklepów Kaufland oraz Auchan.

Miłośnicy hummusów mogą liczyć na świąteczną nowość od Pełnej Dobra, subbrandu Perla Polska, wiodącego europejskiego producenta hummusu i antipasti. Marka zaproponowała zupełnie nową, wielkanocną wersję cieszącego się popularnością hummusu trio. W nowej odsłonie znajdziemy połączenie trzech kultowych, świątecznych smaków. Wśród nich: pietruszka, ćwikła z chrzanem oraz chrzan.

Producent zaznacza, że wprowadzenie nowego wariantu hummusu trio to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy świadomie i chętnie wybierają roślinne warianty potraw nie tylko na co dzień, ale i od święta.

W naszym odczuciu wielkanocny hummus trio to apetyczny kompromis między ulubionymi przekąskami Polaków, a tradycyjnymi smakami kojarzonymi z Wielkanocą. Mamy nadzieję, że fani hummusu – przyzwyczajeni do tradycyjnych zestawów trio – chętnie skosztują naszej wiosennej nowości, a być może pojawi się ona również na niejednym świątecznym stole

– komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.

 

Wielkanocna nowość dostępna będzie od 5 kwietnia w sieci hipermarketów Kaufland oraz Auchan na terenie całej Polski. Tak jak standardowe zestawy trio, produkt ten kupimy w 210-gramowych opakowaniach. 

Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób.