Nowy Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce z eco rozwiązaniami.

Mimo pandemii piwa bezalkoholowe w 2020 roku kolejny raz zanotowały wzrost popularności i  przekroczyły wartość 1 miliarda złotych[1]. Na koniec 2020 roku udział wartościowy piw 0% w  kategorii piwa wynosi 5,7 proc.[2], w porównaniu do 4,7 proc. w 2019 roku. Wśród segmentów piw 0%, bezalkoholowe lagery osiągnęły w 2020 roku wzrost wolumenowy na poziomie 13 proc.

Carlsberg 0,0% to orzeźwiające piwo z chmielowymi nutami i przyjemną goryczką. Nowy wariant najlepiej serwować schłodzony, w temperaturze 6 – 8o C. Doskonale pasuje do piwnych przekąsek – orzeszków, chipsów, chudych ryb, lekkich sałatek.

 

Bezalkoholowa wersja Carlsberg Pilsner będzie dostępna w butelce, której  kształt nawiązuje do ponad 170-letniej tradycji. Niebieskie kolory na etykiecie to kod kolorystyczny piw bezalkoholowych. Butelka w tym kształcie została już zastosowana w alkoholowym wariancie piwa Carlsberg z zieloną etykietą. Logotyp marki nawiązuje do projektu logo Carlsberg, które w 1904 roku opracował słynny duński projektant Thorvald Bindesbøll. W opakowaniu wprowadzono kilka eko rozwiązań. Na etykietach został zastosowany granatowy  atrament z certyfikatem Cradle to CradleTM Silver. Zastosowanie certyfikowanego atramentu poprawia przydatność́ do recyklingu materiałów nim zadrukowanych. Kolejnym ciekawym rozwiązaniem w butelce Carlsberg 0,0% oraz w Carlsberg Pilsner kapsel ZeroO2 , który absorbuje tlen z górnej części butelki (szyjki), co sprawia, że piwo dłużej pozostaje świeże ponieważ nie utlenia się.

Carlsberg 0,0% jest dostępny od połowy marca br. w butelkach 0,5 l oraz w zbiorczym opakowaniu 20 szt. w sklepach sieci Biedronka.

 

[1]  Źródło: NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wolumenowa, skumulowane okresy: I – XII 2019, I – XII 2020,  kategoria: Piwo.

 

[2] Źródło: NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wolumenowa, skumulowane okresy: I – XII 2019, I – XII 2020,  kategoria: Piwo.