OneDayMore z limitowaną tubą stworzoną przez polską artystkę specjalnie na miesiąc kobiet!

Aby uczcić tegoroczny miesiąc kobiet i podkreślić, jak ważną pełnią one rolę, marka OneDayMore postanowiła zorganizować specjalną akcję. Do końca marca w sklepie internetowym marki kupić można limitowaną edycję musli premium, której etykieta została stworzona we współpracy z polską ilustratorką, Aleksandrą Morawiak. Część dochodu ze sprzedaży zostanie przekazana na cele charytatywne.

Celem akcji “Miesiąc Kobiet w OneDayMore” jest celebracja kobiecości. Właśnie dlatego nowe opakowanie Musli Premium z migdałami w czekoladzie zostało stworzone przez, zdobywającą coraz większe uznanie, polską ilustratorkę – Aleksandrę Morawiak. Pełen motywów roślinnych kolaż podziwiać będą mogli wszyscy, którzy do końca marca zakupią tubę w sklepie internetowym OneDayMore. Liczba produktów ze specjalną etykietą jest jednak ograniczona.

 

Rośliny i kwiaty nie są tutaj przypadkowe, ponieważ 10 proc. przychodów ze sprzedaży zostanie przekazanych na fundację Kwiat Kobiecości. Organizacja ta stawia na profilaktykę, dostęp do informacji i edukację w kontekście raka szyjki macicy i innych chorób kobiecych, np. poprzez akcje “Diagnostyka Jajnika – Ty też jesteś poszukiwana” czy “Piękna, bo zdrowa”. Ambasadorką fundacji jest Anna Dereszowska.

Miesiąc wszystkich kobiet

“Miesiąc Kobiet w OneDayMore” to jednak nie tylko działania charytatywne, ale również treści przydatne dla Klientek marki. W mediach społecznościowych firmy przez cały miesiąc publikowane będą treści poradnikowe. Zaprezentowane zostaną także sylwetki kobiet OneDayMore oraz konkursy zorganizowane we współpracy z partnerami – marką Mokosh oraz wydawnictwem Publicat.

 

Co więcej, w specjalnie przygotowanej z tej okazji zakładce na stronie znalazły się produkty, które zostały wyselekcjonowane m.in. ze względu na zawartość składników wspierających kobiece zdrowie.

– Zespół OneDayMore tworzy wiele wspaniałych, zaangażowanych kobiet, a nasza akcja to nasz sposób na podkreślenie tej ważnej roli i podzielenie się dobrem z innymi. Stąd pomysł na stworzenie specjalnej etykiety Musli Premium, jak również wsparcie fundacji, która na co dzień zajmuje się pomocą kobietom. Dla naszych Klientek przygotowaliśmy specjalne treści poradnikowe, jak i konkursy z partnerami

– tłumaczy Hanna Schwartz, Kierownik Marketingu i E-commerce w OneDayMore.

 

Więcej na temat akcji można znaleźć na stronie www.onedaymore.pl/miesiac-kobiet/