Od 7 stycznia 2021 OSM Piątnica wraca z intensywną kampanią promocyjną „Śniadanie musi być”. Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako najważniejszego posiłku oraz komunikacja smakowitych produktów Piątnicy – idealnych na dobry początek dnia!
W ramach kampanii zaplanowano spoty telewizyjne, działania w digitalu oraz w social mediach.
W trwającej do 7 lutego kampanii Piątnicy po raz kolejny pojawi się znana już konsumentom Babcia Eugenia. W rodzinnej, pełnej ciepła atmosferze komunikuje ona, że śniadanie to podstawa i najważniejszy posiłek, dający siłę oraz energię na cały dzień. Najlepsze natomiast śniadanie to takie, które bazuje na wysokiej jakości, naturalnych i sprawdzonych produktach – jak wiejski twaróg czy serki do smarowania – z Piątnicy, no bo skąd!
Bez śniadania to nie robota!
W kampanii oraz na specjalnej stronie www.sniadanie.piatnica.com.pl OSM Piątnica podkreśla rolę śniadania w codziennej diecie. Powinno ono być najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, a niestety bywa często lekceważone i traktowane jako luksus dla wybranych, którym wystarczy czasu, by je rano przygotować. Tymczasem regularne spożywanie śniadań przynosi wiele korzyści. Siła i energia, bystry umysł, zdrowy układ pokarmowy i cudowne chwile porannej rozmowy przy wspólnym stole – to wszystko czeka na tych, dla których śniadanie to podstawa.
Kiedy się budzimy, nasz organizm czeka na zastrzyk energii. Jeśli nie dostarczymy mu go w formie pełnowartościowego śniadania, możemy szybko poczuć się zmęczeni. Im lepsze i bardziej wartościowe śniadanie, tym więcej energii na resztę dnia. Nabiał to jeden z podstawowych elementów dobrego śniadania (obok pełnoziarnistego pieczywa, otrębów lub płatków, owoców i warzyw). Mleko, jogurty, serki i twarogi są znakomitym źródłem białka. Istotne jest jednak, by zwracać uwagę na ich skład i pochodzenie. Produkty OSM Piątnica od wielu lat cieszą się zaufaniem konsumentów, którzy doceniają ich wysoką jakość i prosty, czysty skład.
Najlepsze śniadanie – z produktami z Piątnicy!
Silna i rozpoznawalna marka, jaką jest OSM Piątnica, gwarantuje sukces sprzedażowy i rotację produktów na półce. Konsumenci chętniej sięgają bowiem po produkty marki, której ufają. Szeroka oferta produktów śniadaniowych OSM Piątnica pozwala wyjątkowo smacznie rozpocząć każdy dzień.
Serki Twój Smak Aksamitny to nowość, która zachwyca wyjątkową śmietankowością smaku oraz gładką, smarowną konsystencją. To pyszne serki o naturalnym składzie, które wspaniale rozsmarowują się na pieczywie. Twój Smak Aksamitny dostępny jest w wersji klasycznej, z łososiem, z jogurtem lub z ziołami. To najlepszy wybór na doskonałe śniadanie!
Kolejną śniadaniową propozycją jest linia klasycznych serków Twój Smak OSM Piątnica (naturalny, z chrzanem, z czosnkiem, z przyprawami, z ziołami, ze szczypiorkiem), które można spożywać tradycyjnie rozsmarowane na chrupiącej kanapce lub zastąpić nimi masło – zawsze smakują wspaniale.
Kiedy o poranku pojawia się ochota na coś wyjątkowo lekkiego, warto sięgnąć po Twój Smak Puszysty. Serki dostępne są w wielu atrakcyjnych wariantach smakowych, co pozwala na przygotowanie śniadaniowych przysmaków zgodnie z upodobaniami każdego członka rodziny.
Twaróg Wiejski z Piątnicy w formie klinka to naturalny sposób na pyszne śniadanie. Jego skład to tylko najwyższej jakości mleko i żywe kultury bakterii. To połączenie śmietankowego smaku z nadzwyczajną kruchością. Doskonały na słodko – z dodatkiem miodu, wspaniale smakuje też w wersji wytrawnej – z warzywami.
Produkty śniadaniowe OSM Piątnica są źródłem licznych inspiracji kulinarnych. Można je spożywać na wiele sposobów, przez co każdy dzień rozpoczniemy smakowicie. Bo przecież „rano trzeba wstać, a z łóżka najlepiej wyciąga człowieka pyszne śniadanie!”
Kampania informacyjno-promocyjna
OSM Piątnica prowadzi miesięczną intensywną kampanię promocyjną, mająca na celu promocję produktów śniadaniowych oraz budowanie świadomości roli śniadania w odżywianiu.
Zaplanowano działania w telewizji, na VOD, w digitalu oraz w mediach społecznościowych. Dzięki temu OSM Piątnica chce budować pozytywne nawyki regularnego spożywania pełnowartościowego śniadania. Prowadzone działania z pewnością przełożą się także na wzrost zainteresowania produktami marki w punktach sprzedaży oraz ich rotację na półkach. Warto więc zadbać o ich dostępność i dobrą ekspozycję.