Rok 2020 dla wszystkich był niezwykle trudny, nieprzewidywalny, zaskakujący i daleko odbiegający od przyjętych planów.
OSM w Łowiczu, mimo sytuacji na rynku, nie zwolniło tempa. Odświeżona szata graficzna opakowań wyróżniła nasze produkty na sklepowych półkach. Za zmianą wizualną podążyła strategia marketingowa, realizująca konsekwentnie claim „Łowicz łączy pozytywnie”. Wierzymy, że wspólne posiłki – czy to celebrowane obiady, czy szybka kawa i rogalik o poranku, to sposób na podtrzymanie więzi między nami. Dlatego w Łowiczu stawiamy na łączenie – zbliżanie do siebie ludzi przy wspólnym posiłku. W świecie, który biegnie coraz szybciej, można stracić z oczu to, co najważniejsze – to, dla kogo i po co tak pędzimy. Chcemy przypomnieć sobie i naszym odbiorcom, że w tym wyścigu można zwolnić na chwilę, uśmiechnąć się do siebie, zrobić coś wspólnie.
Misja OSM w Łowiczu pozostaje niezmienna i niezależna od przychodzących i odchodzących trendów – od początku stawiamy na dostarczanie najlepszych produktów na polski i zagraniczny rynek, przy utrzymywaniu godnej ceny mleka dla naszych dostawców.
Kierunek eko
Jako pierwsza mleczarnia w Polsce wdrożyliśmy opakowania przyjazne dla środowiska dla Mleka UHT 3,2%, które w 88% składają się z surowców odnawialnych, w związku z czym emisja CO2 związana z ich produkcją została zmniejszona o 21%. Karton w 69% wykonany został z papieru z włókien drzewnych z certyfikowanych lasów FSC® i innych kontrolowanych źródeł. Dodatkowo zakrętka wykonana została z biotworzywa z trzciny cukrowej. Opakowanie nadaje się do recyklingu. Lubiane i cenione mleko łowickie i dbałość o planetę w jednym.
Idąc za ciosem, opakowania oparte w 100% o surowce odnawialne wdrożyliśmy również dla Mlek Codziennych 2% i 3,2% 1L, Maślanek 1L oraz naszej nowości – Kefiru Kaukaskiego 1L. Opakowania posiadają certyfikat CarbonNeutral® co oznacza, że emisja CO2 związana z wytworzeniem tego opakowaniami została zredukowana do zera a kartony nadają się do recyklingu. Poza tym posiadają perforację inteligentnego składania (w harmonijkę), dzięki czemu zajmują mniej miejsca w pojemniku na odpady.
Marka dla wszystkich
Poszerzamy grono naszych odbiorców poprzez podjęte działania marketingowe 360°. Coraz częściej można zobaczyć markę w telewizji w znanych, kultowych programach informacyjno- rozrywkowych. Nasze produkty polecają znani i lubiani celebryci i artyści. Chcemy być marką dla wszystkich – dzieci, młodych ludzi oraz starszych, którzy znają już naszą markę od wielu lat. Dzięki szerokiej ofercie produktowej, wysokiej jakości produktom, wieloletniemu doświadczeniu pragniemy towarzyszyć Państwu z Łowiczanką każdego dnia.
Iwona Grzybowska
Prezes Zarządu