Perla Pełna Dobra wchodzi do sieci Intermarché

Polski lider w produkcji hummusu – Perla Polska – wprowadził do sklepów Intermarché pięć swoich produktów. Hummusy pod marką Pełna Dobra są już dostępne we francuskiej sieci supermarketów.

Asortyment wiodącego europejskiego producenta hummusu, Perla Polska, za sprawą poszerzania sieci dystrybucji, staje się coraz łatwiej dostępny dla klientów. Od początku czerwca pięć hummusów z szerokiej oferty marki Pełna Dobra znaleźć można także w sieci Intermarché. Klienci tych sklepów będą mogli spróbować:

  • Hummusu Trio (mix klasyczny, papryka, pomidor),
  • Hummusu Trio (mix klasyczny, burak, pikantny),
  • Hummusu klasycznego,
  • Hummusu paprykowego,
  • Hummusu z suszonym pomidorem.

 

Hummusy Trio zamknięte są w 210-gramowych pojemniczkach, pozostałe w mniejszych – 130-gramowych wariantach. Producent podkreśla, że wejście do kolejnej sieci sklepów to krok w kierunku zwiększania dostępności produktów Pełna Dobra dla polskiego konsumenta, a oferowanie ich w mniejszych opakowaniach to odpowiedź na trend zakupów dopasowanych do potrzeb konsumentów.

Do premiery produktów Pełna Dobra w sieci Intermarché przygotowywaliśmy się od wielu tygodni. Cieszymy się, że dziś również na półkach tych sklepów widnieją nasze hummusy. Mamy nadzieję, że to dobry początek kolejnej owocnej współpracy

– komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.

 

W asortymencie marki, poza szeroką gamą hummusów, znaleźć można także apetyczne antipasti, sałatki czy wrapy. Produkty dostępne są m.in. w sieciach takich jak: Lidl, Auchan, Netto, Stokrotka czy Dino.