Płatki Lubella i ulubieni filmowi bohaterowie to idealne połączenie! Potwierdza to kolejna akcja promocyjna marki z licencją Madagaskar i Pingwiny z Madagaskaru, która ruszyła pod koniec stycznia.
Promocją objęte są trzy standardowe smaki płatków Lubella w opakowaniach z licencyjnymi grafikami – Choco Muszelki, Choco Kulki, Choco Piegołaki (dostępne w dwóch gramaturach 250 i 500 g). Dodatkowo na sklepowych półkach pojawiły się dwie nowości limitowane. Choco Kabooom to płatki w kształcie pingwinów o czekoladowym smaku, w opakowaniach z grafiką Pingwinów z Madagaskaru. Drugi produkt limitowany, Ananas Song, to płatki w kształcie ananasków o smaku tropikalnym, z uwielbianym przez dzieci królem Julianem na etykiecie. Oba te warianty są dostępne w opakowaniach 500 g.
W ramach akcji w każdym promocyjnym opakowaniu płatków znajduje się gratis w postaci zestawu 3 kart z bohaterami bajki Madagaskar w rolach głównych: dwie karty do gry „Czyja to gadka” (16 kart do zebrania) oraz jedna figurka 3D do złożenia (8 figurek w kolekcji), która może posłużyć jako pionek do gry. Zabawna gra karciana polega na zgadywaniu, który z bohaterów wypowiedział słynne zdania. Grać można samemu lub we dwójkę, tylko kartami albo z wykorzystaniem planszy, którą można zdobyć w wybranych sklepach. Planszę do gry można również pobrać ze strony www.Uwielbiam.pl/Pingwiny i wydrukować we własnym zakresie.
Nowościom i promocji towarzyszyć będzie komunikacja w Internecie oraz w przestrzeniach sklepowych.
Za projekt opakowań płatków Lubella Ananas Song i Choco Kaboom odpowiada agencja Well-Rounded Design. Koncepcję gadżetów opracowała agencja K&Y.