Polomarket poszerza markę własną

W sklepach polskiej sieci Polomarket pojawiły się nowe indeksy znanych marek własnych, a wśród nich między innymi produkty przeznaczone dla kobiet marki „Viana Intima” i „Lady Shick”. To kolejne produkty z kategorii private label, które weszły do oferty sieci w ciągu ostatnich tygodni.

Zgodnie ze strategią rozwoju marki własnej wciąż zwiększamy jej asortyment. Niedawno nasza oferta została poszerzona m.in. o soki i przeciery „Zaczarowanego Ogrodu”, galaretki „Fruktonady” oraz produkty pod sztandarem „UFO”, „Mleczna Polana” i „Sielanka”. Tym razem wśród nowości pojawiły się również produkty higieniczne „Viana Intima” oraz rajstopy i podkolanówki „Lady Shick” – mówi Mariusz Wojtasiński, dyrektor ds. rozwoju marki własnej w Polomarkecie.

Kategoria private label została wzbogacona o ekspresowe i liściaste herbaty czarne, zielone i smakowe oraz herbatki owocowe i owocowo-ziołowe marki „Hatti Tea”.

Nasze marki własne to przede wszystkim wysoka jakość i jednocześnie konkurencyjna cena. Na bieżąco wprowadzamy nowe produkty, zwiększając tym samym różnorodność oferty. Kategoria private label to zarówno szeroka gama produktów spożywczych: fresh, instant, półproduktów, konserw, słodyczy, bakalii, produktów mrożonych, napojów, jak i przemysłowych – przeznaczonych do pielęgnacji domu czy samochodu oraz produktów higienicznych (dla dzieci i dorosłych) – dodaje Mariusz Wojtasiński.

źrodło: informacja prasowa Polomarketu