W sklepach polskiej sieci supermarketów Polomarket pojawiły się m.in. kolejne produkty marek własnych „Zaczarowany Ogród” i „Marysia”. Zgodnie ze strategią rozwoju sieć planuje regularnie poszerzać asortyment kategorii private label.
„Zaczarowany Ogród” to jedna z marek własnych w Polomarkecie, wprowadzonych do sklepów w 2017 r., obejmująca owoce i warzywa oraz przetwory. Od niedawna pod logiem marki znaleźć można w sklepach polskiej sieci również smaczne i świeże soki warzywne oraz sałatkę obiadową i kulki z buraków.
Do tej pory marka „Marysia” kojarzona była jedynie z foliami, papierami i innymi produktami niezbędnymi do pieczenia, grillowania, duszenia i zamrażania żywności. Od teraz pod sztandarem tej marki pojawiła się również w ofercie Polomarketu szeroka gama mąk (żytnich i pszennych) idealnych nie tylko do wypieków, ale i przyrządzenia pysznych pierogów czy naleśników oraz płatków (owsianych, orkiszowych i jaglanych). W najbliższych miesiącach „Marysia” wzbogaci się o kilkanaście pozycji kasz i ryżów oraz makarony, żelatynę, cukier wanilinowy, proszek do pieczenia, a także tłuszcze do pieczenia i smarowania.W 2017 r. oferta marek własnych POLOmarketu została poszerzona o około 200 nowych indeksów.
W 2018 r. planujemy nie zwalniać tempa i zachować co najmniej taką dynamikę jak w minionym roku. Zgodnie z nową kampanią wizerunkową i strategią związaną z promowaniem polskości i świeżości szczególną wagę przywiązywać będziemy do rozwoju polskich marek i wspierania tym samym polskich producentów i dostawców. Ważną kategorią, która niezmiennie będzie się rozwijać, jest również kategoria fresh – powiedział Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów w Polomarkecie.
W ostatnich miesiącach asortyment Polomarketu został wzbogacony o inne linie produktów marki własnej, m.in. „Chrup” (orzeszki ziemne prażone w skorupce paprykowej, chrupki kukurydziane w różnych smakach), „Lanna” (chusteczki higieniczne, papiery toaletowe, ręczniki papierowe) czy „Conchador” (delicje, ciastka zbożowe, wafle i rurki z nadzieniem).
źródło: informacja prasowa Polomarketu