Polomarket ruszył z kampanią podkreślającą polskość sieci

Jesteśmy największą polską siecią supermarketów i postanowiliśmy wykorzystać ten atut w naszej komunikacji do klientów. Nasza polskość nie podlega dyskusji: sieć została stworzona przez polskich przedsiębiorców, dysponujących wyłącznie polskim kapitałem. Współpracujemy z wieloma polskimi dostawcami i sprzedajemy polskie produkty. Chcemy, żeby nasi klienci byli tego świadomi. Wiemy, że polskie pochodzenie sieci jest dla wielu klientów ważnym czynnikiem motywującym do zakupów. – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Kampania będzie trwała cały rok. Jej głównymi nośnikami będą radio, billboardy, gazetka promocyjna i sms wysyłane do klientów posiadających polokartę. Zmieni się hasło, jakim dotychczas reklamował się Polomarket: dotychczasowe „mój ulubiony” zastąpi „polski sklep”.

W poprzednich latach podkreślaliśmy przede wszystkim jakość sprzedawanych u nas produktów. To w świeżości artykułów spożywczych widzieliśmy naszą główną przewagę konkurencyjną. To się nie zmienia – nadal będziemy sprzedawać towary świeże i ultraświeże najwyższej jakości. Postanowiliśmy to jednak mocniej zaakcentować w naszej najnowszej komunikacji, bo mamy świadomość, że dla naszych klientów jest to jeden z najważniejszych argumentów, w momencie wyboru sklepu codziennych zakupów – dodaje Krzysztof Szultka.

Oprócz budowania wizerunku Polomarketu, kampania ma też cele czysto biznesowo: zwiększenie liczby transakcji, podniesienie wartości koszyka i uzyskanie jeszcze lepszych wyników sprzedażowych.

___________________________________________________________

POLOmarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw wyłącznie z polskiego kapitału. Początek działalności datuje się na rok 1997. Firma zaczynała od 27 sklepów. Dziś Polomarket to ponad 280 placówek na terenie całej Polski, dających zatrudnienie ponad 6.500 osobom.

źródło: informacja prasowa Polomarket