Ponad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc w Żabce

W maju br. w sklepach pojawiła się nowość – cheeseburger w dwóch wariantach, klasycznym i jalapeño, który szybko podbił serca klientów. Produkt zapakowany jest w pudełko i owinięty w biały pergamin, w którym wkładany jest do podgrzania. Cały proces przygotowania produktu odbywa się w myśl zasady „od producenta do konsumenta”, co oznacza, że burger został zapakowany w zakładzie produkcyjnym i rozpakowany dopiero przez konsumenta finalnego, łącznie z sosem i wszystkimi dodatkami.

 

 

Burgery znajdują się w czołówce produktów, które Polacy kupują na wynos – chętnie spożywają je na mieście, a także zamawiają do domu. To idealna propozycja na pożywną przekąskę w pracy czy szybki posiłek w domu. Dlatego uznaliśmy, że nie może ich zabraknąć w Żabka Café. Jak pokazują dane – czyli ponad 1 milion sprzedanych cheeseburgerów w miesiąc – pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Klienci docenili nie tylko jakość, ale także bezpieczeństwo zapewnione poprzez specjalnie opracowane przez nas opakowanie, które umożliwia odgrzanie produktu w sklepie w 30 sekund. – mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska

 

 

Cheeseburgery najczęściej kupowano w sklepach sieci zlokalizowanych na terenie Warszawy – we wszystkich Żabkach w stolicy w sumie sprzedano blisko 120 tys. sztuk burgerów. Na podium znalazły się także Wrocław i Łódź. Jednak, biorąc pod uwagę liczbę cheeseburgerów sprzedanych przez jedną placówkę, niekwestionowanym zwycięzcą jest Żabka w Iławie przy ul. Zielonej 72. To właśnie tutaj klienci sieci kupili tysiąc cheeseburgerów. W ponad miesiąc od wprowadzenia na rynek w całej sieci sprzedano go ponad milion razy.