skip to Main Content
Prezent Podwójnie Dobry W Magnetycznej Biedronce

Prezent podwójnie dobry w magnetycznej Biedronce

Zrób słodki prezent sobie lub bliskim i pomagaj! Szlachetna Paczka i Biedronka kolejny raz łączą siły, by wspierać najbardziej potrzebujących. Już od 12 listopada do 24 grudnia do sklepów sieci Biedronka w całej Polsce trafią słodycze ze świątecznej linii Magnetic ze znakiem Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”. Część przychodu ze sprzedaży „podwójnie dobrych prezentów” Biedronka przekaże Szlachetnej Paczce, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących rodzin z całego kraju.

Biedronka już po raz trzeci została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. Dzięki temu każdy klient sieci Biedronka kupując słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki, takie jak: praliny, czekoladowe figurki, cukierki, ciastka, pierniki, kalendarze adwentowe, a także nauszniki czy maskotki ze słodkościami w komplecie – wspiera najbardziej potrzebujące rodziny, dzieci, osoby samotne czy poszkodowane przez los. To do nich każdego roku dociera Szlachetna Paczka.

Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego w okresie świąt, które dla wszystkich mają szanse być magiczne.

Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor Komunikacji i CSR sieci Biedronka

 

To już druga edycja akcji, w której Biedronka zachęca swoich klientów do pomagania, przeznaczając część przychodu ze sprzedaży oznaczonych produktów na rzecz Szlachetnej Paczki. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu i hojności klientów sieci Biedronka przekazała 200 tysięcy złotych. W tym roku zwiększa się skala projektu – klienci będą mogli wybrać jeden z aż ponad 25 produktów linii Magnetic.

 Realizacja Szlachetnej Paczki nie byłaby możliwa, gdyby nie współpraca z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów, pomoc Szlachetnej Paczki będzie mogła dotrzeć do jeszcze większej liczby potrzebujących. Razem możemy więcej.

Dominika Langer-Gniłka, Wiceprezeska Stowarzyszenia Wiosna realizującego Szlachetną Paczkę, Dyrektorka Działu Współpracy i Rozwoju

 

Więcej informacji i lista produktów znajduje się na www.szlachetnapaczka.pl/biedronka-pomaga-z-paczka  
Sieć Biedronka od lat realizuje politykę wsparcia społeczności lokalnych, szczególnie osób zagrożonych niedożywieniem, ubóstwem czy wykluczeniem społecznym, a także opracowała kompleksowy system ograniczania marnotrawienia żywności. Od 2016 r. rozwija program przekazywania żywności na zasadzie darowizny, bezpośrednio ze sklepów do organizacji pożytku publicznego zajmujących się pomocą żywnościową. Wspierała również stworzo­ny przez Polską Akcję Humanitarną pro­gram „Pajacyk”, którego celem jest zapewnienie każdemu dziecku codziennego, pełnowartościowego posiłku. Szacuje się, że w kraju takiego wsparcia potrzebu­je ok. 300 tysięcy dzieci. W ubiegłym roku sieć przekazała na posiłki dla najmłodszych cały przychód ze sprzedaży książki „Zimowa przygoda”, dzięki czemu możliwe było przygotowanie ponad 325 tys. ciepłych posiłków.
Więcej o społecznym zaangażowaniu Biedronki można dowiedzieć się na stronie csr.biedronka.pl.
Back To Top