Produkty Duda Nasze Polskie w akcji Biedronkoloteria

Po raz kolejny wędliny marki Duda biorą udział w akcji promocyjnej sieci Biedronka. Tym razem jest to Biedronkoloteria, podczas której klienci mogą wygrać nagrody pieniężne, środki na zakupy w sklepach Biedronka oraz produkty, także te z marki Duda.

Podczas zakupów w sieci sklepów Biedronka klienci od 13 marca do 8 kwietnia otrzymują zdrapki, które dają szansę na wygraną jednej z wielu nagród, dostępnych w akcji promocyjnej.

 

Wśród nagród rzeczowych, które można wygrać w ramach Biedronkoloterii, znajdują się produkty z marki Duda – filet pieczony z kurczaka oraz pasztetowa firmowa wieprzowa i drobiowo-wieprzowa.

– Konsekwentnie rozwijamy dostępność produktów naszych marek w segmencie dyskontowym. To kolejna akcja promocyjna w sklepach spółki Jeronimo Martins, już w zeszłym roku uczestniczyliśmy w akcji Bystrzaki. Jako lider rynkowy w segmencie pasztetowych – po raz kolejny udowadniają to badania Nielsena – inwestujemy w promocję produktu, ale przede wszystkim zaufanie naszych klientów

– mówi Marcin Stypuła, Dyrektor ds. Sprzedaży Dyskontowej i Eksportowej Zakładów Mięsnych Silesia S.A., producenta wędlin Duda Nasze Polskie i Cedrob z Kurnej Półki.

 

Badania firmy Nielsen za 2022 rok potwierdziły, że pasztetowa Duda to niekwestionowany lider sprzedaży w swoim segmencie – osiągnęła ponad 85 procent udziałów rynkowych. Popularność Pasztetowej sprawia, że produkt ma swoją indywidualną komunikację w mediach społecznościowych, można ją śledzić zarówno na kanale facebookowym jak i na Instagramie.

  Mocna pozycja pasztetowej Duda generuje rozwój całej linii. Powstają kolejne warianty smakowe, jak choćby pasztetowa pieczeniowa czy paprykowa oraz nowe formy opakowań, jak mix mini pasztetowych. To propozycja w gramaturze 60 gram, która idealnie pasuje na kanapkę, sprawia że każdy w rodzinie może sięgnąć po swój ulubiony smak

– mówi Marcin Stypuła.