Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan pod hasłem „Racz Waść Wpaść”. Dwa spoty TV prezentują wariant Kasztelan Jasne Pełne, znany dotychczas tylko mieszkańcom Sierpca – kolebki piwa Kasztelan. Głównym zadaniem nowej komunikacji jest podkreślenie regionalności
i towarzyskiego charakteru marki.
20 lipca marka Kasztelan zaprezentuje nową platformę komunikacyjną „Racz Waść Wpaść”, która jest częścią kompleksowego rebrandingu marki. Kampania telewizyjna, składająca się z dwóch spotów, podkreśla najważniejsze cechy marki – regionalność i jej społeczny charakter. Nowością i osią komunikacji jest brand hero, Kasztelan, którego postać łączy w sobie charakter współczesnych superbohaterów i elementy szlacheckie, tworząc wizytówkę marki, stojącej na pograniczu tradycji i nowoczesności.
Postać Kasztelana jest „uzbrojona” w supermoce przenoszenia ludzi w świat biesiady. To postać zawadiacka i z humorem, która zachęca konsumentów do wyjścia z domu i zabawy w gronie innych ludzi. Spoty to pierwsze odcinki z serii nowych perypetii Kasztelana. – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, menedżerka marki Kasztelan.
Kampania telewizyjna to kolejny etap działań wokół gruntownej zmiany jaką przeszła marka Kasztelan w tym roku. W czerwcu wszystkie warianty Kasztelana pojawiły się na półkach sklepowych w nowej szacie graficznej, a wariant Kasztelan Jasne Pełne trafił do ogólnopolskiej sprzedaży. Od początku lipca trwa kampania digitalowa. Natomiast w miejscach sprzedaży i gastronomi pojawią się materiały POS. Planowana jest także kampania OOH.
Spot obejrzeć można również na: https://youtu.be/bFMCcFG0YMI