Reklama-teledysk z Garage Kamikaze w roli głównej

Profesjonalni tancerze, wyjątkowa muzyka, kosmiczna scenografia i klubowy klimat – to efekt współpracy marki Seth and Riley’s Garage i amerykańskiego duetu reżyserskiego AGGRESSIVE, który stworzył nową reklamę napojów piwnych Garage.

 

Reklama marki Seth and Riley’s Garage to efekt wielomiesięcznych prac kreatywnych. Celem było stworzenie wyjątkowego, wyróżniającego się spotu. Nowym dla marki podejściem była współpraca z  duetem reżyserskim z Nowego Jorku – AGGRESSIVE, który ma duże doświadczenie w pracy post produkcyjnej oraz w tworzeniu teledysków.

 

Główna bohaterka niczym „Alicja w Krainie Czarów” przenosi się z biurowej windy do klubowego świata dobrej zabawy w kosmicznej scenografii. Wyjątkową atmosferę reklamy buduje globalny przebój DISCLOSURE, YOU AND ME.

 

– Marka Garage chce być blisko pełnoletnich młodych ludzi, inspirować ich i wyznaczać trendy. Garage Kamikaze jest oryginalny, o mniej słodkim, a bardziej kwaskowatym smaku, zamknięty w wyjątkowej butelce. Taki musiał być też sam spot – klimat, muzyka, kosmiczna scenografia. Zapraszamy do niezwykłego świata Garage

– mówi Paweł Michalik, Brand Manager Garage w Carlsberg Polska.

 

Główni aktorzy to absolwenci polskich i zagranicznych szkół tanecznych. Choreografką reklamy jest Monika Błaszczak, absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Poznaniu oraz prestiżowej Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance w Londynie. Odtwórczynią główej roli kobiecej jest Zofia Tomczyk, doskonała tancerka, absolwentka Iceland University of the Arts w Rejkjawiku.

 

Za produkcję odpowiedzialne było Studio Filmowe OTO. Autor kreacji to agencja BRAINBOX z Krakowa. Reklama jest prezentowana w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej.