Rozszerzaj dietę swojego dziecka z ekoproduktami Biedronki w linii Dada

Biedronka wprowadziła do sprzedaży ekologiczne produkty pod marką Dada Baby Food. To obiadki i deserki dla najmłodszych stworzone w oparciu o surowce bio, dostosowane do potrzeb niemowląt i małych dzieci, które od teraz dostępne są w sklepach sieci.

Linia Dada Baby Food to zestaw obiadów i deserów dla dzieci po 5. lub 6. miesiącu życia. Znajdziemy wśród nich: obiadowe bio warzywa z cielęciną i zielonym groszkiem, bio warzywa z indykiem i słodkim ziemniakiem, a także deserowe bio słoiczki z jabłkiem i bananem,  jabłkiem, bananem, jagodami i śliwkami oraz połączenia owoców i warzyw:  jabłko, mango i dynia oraz jabłko, mango, batat i szpinak. Podstawą dań obiadowych z serii Dada Baby Food są warzywa połączone z mięsem i oliwą z oliwek extra virgin, a deserów 100% owoce lub  owoce i warzywa pochodzące z ekologicznych upraw. Desery będą dostępne w cenie 2,59 – 2,75 zł, obiady w cenie 3,99 zł.

Z myślą o najmłodszych i ich szczególnych potrzebach żywieniowych stworzyliśmy  warzywno-mięsne dania i desery, a wszystko w oparciu o ekologiczne surowce, spełniające restrykcyjne wymagania jakościowe. Kompozycje poszczególnych dań zostały dostosowane do potrzeb dzieci. Dlatego mają one delikatny smak wynikający z połączenia ekologicznych warzyw, mięsa i oliwy z oliwek. Przeciery owocowe i owocowo-warzywne natomiast świetnie sprawdzą się zarówno podczas rozszerzania diety maluszków, jak również dla starszych dzieci jako uzupełnienie drugiego śniadania.

Katarzyna Zgieb, starszy menedżer ds. żywienia i rozwoju jakości w sieci Biedronka

Dania z nowej serii Dada są bezglutenowe i bez dodatku soli (poza zawartością wynikającą wyłącznie z obecności naturalnie występującego sodu) i zagęstników. Zgodnie z wymaganiami przepisów prawnych nie posiadają również substancji konserwujących i barwników. Zawierają jedynie naturalnie występujące cukry.

Dada to marka własna Biedronki, w skład której wchodzą m. in. pieluchy i ubrania dla dzieci. Marka jest liderem sprzedaży w tej kategorii w Polsce, rodzice sięgają po produkty Dady chętniej i częściej niż po pieluchy innych marek, jak wynika z badania GFK Polonia z 2021 r.

Agata Lisowska, starszy menedżer ds. rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka

Dodatkowo Biedronka co roku przygotowuje średnio 70 tys. bezpłatnych Paczek Powitalnych Dada dla rodziców nowo narodzonych dzieci. Aby otrzymać przesyłkę, w skład której wchodzą m. in. pieluszki Dada Extra Care (rozmiar 2), nawilżane chusteczki Dada Extra Care Ultra Sensitive i patyczki higieniczne dla dzieci i niemowląt, trzeba zarejestrować się na www.dadaclub.pl.
W platformach streamingowych dostępny jest również podcast „Mamy na to sposób” tworzony przez markę Dada, który prowadzi Justyna Nagłowska, dziennikarka i reżyserka, prywatnie mama dwóch nastolatek i dwuletniego synka. W każdym odcinku prowadząca i dwójka gości z rodzicielskim doświadczeniem poruszają aktualne tematy i trendy oraz dzielą się radami dotyczącymi wychowania dzieci oraz odpowiadają na ważne dla rodziców pytania. Informacje o nowych odcinkach oraz dostęp do wszystkich już opublikowanych epizodów można znaleźć na stronie internetowej Dada Podcast.