
Rozszerzaj dietę swojego dziecka z ekoproduktami Biedronki w linii Dada
Biedronka wprowadziła do sprzedaży ekologiczne produkty pod marką Dada Baby Food. To obiadki i deserki dla najmłodszych stworzone w oparciu o surowce bio, dostosowane do potrzeb niemowląt i małych dzieci, które od teraz dostępne są w sklepach sieci.


Z myślą o najmłodszych i ich szczególnych potrzebach żywieniowych stworzyliśmy warzywno-mięsne dania i desery, a wszystko w oparciu o ekologiczne surowce, spełniające restrykcyjne wymagania jakościowe. Kompozycje poszczególnych dań zostały dostosowane do potrzeb dzieci. Dlatego mają one delikatny smak wynikający z połączenia ekologicznych warzyw, mięsa i oliwy z oliwek. Przeciery owocowe i owocowo-warzywne natomiast świetnie sprawdzą się zarówno podczas rozszerzania diety maluszków, jak również dla starszych dzieci jako uzupełnienie drugiego śniadania.
– Katarzyna Zgieb, starszy menedżer ds. żywienia i rozwoju jakości w sieci Biedronka
Dada to marka własna Biedronki, w skład której wchodzą m. in. pieluchy i ubrania dla dzieci. Marka jest liderem sprzedaży w tej kategorii w Polsce, rodzice sięgają po produkty Dady chętniej i częściej niż po pieluchy innych marek, jak wynika z badania GFK Polonia z 2021 r.
– Agata Lisowska, starszy menedżer ds. rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka